Hlavní navigace

Vlákno názorů k článku Hry a jejich sociální aspekty od Jan Rylich - Ne nezbytně... Vznikají i hry, které komerční cestou nejdou...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 14. 4. 2006 12:17

    Jan Rylich
    Ne nezbytně...

    Vznikají i hry, které komerční cestou nejdou - například veliká komunita kolem freeware, ale třeba i různí nezávislí vývojáři. A právě tam lze najít řadu zajímavých titulů, které mohou přinést i něco nového a nejen recyklovat stále to samé. Nejsem si také jistý, zdali hra, která si jde 'komerční cestou' musí být automaticky 'pořádnej nářez', jak říkáte. Mnohdy tomu tak není...

    Ostatně nikdo netvrdí, že všechny hry musejí být výchovné. Ani není nutné, aby se výchovné hry a hry reflektující závažná témata staly hned od zítřka mainstreamem. Kdepak. Nicméně podle mého názoru je docela důležité, aby alespoň tu a tam podobné hry vznikaly - nejsou pro všechny, ale kdo o ně má zájem, ten si je najde.

    To je vlastně stejné jako všude; i u filmů je potřeba, aby čas od času vznikaly různé umělecké a experimentální filmy a nejen eye-candy megafilmy z Hollywoodu. Jistě, podívá se na ně zlomek populace a v televizi skončí v půl jedné v noci na čt2, ale svůj význam to má.
  • 14. 4. 2006 10:22

    xdrm (neregistrovaný)
    Vyvoj her si jde svoji komercni cestou, a na zadne konference se neohlizi. Takze dalsi hra zas bude poradnej narez, ne zadnej vychovnej titul :-)))
  • 14. 4. 2006 11:02

    zed (neregistrovaný)
    bohuzel mas pravdu :(
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).