V únoru jsme vás informovali, že společnost Seznam.cz plánuje společně s redesignem realitním serveru Sreality.cz také změnu cenové politiky. Zatím co nyní se platí paušál za umístění inzerátu na určitou dobu, nově se mělo platit za určitý typ výkonu, v tomto případě zobrazení detailu inzerátu neboli proklik.
Proti novému způsobu placení se na internetových diskusních fórech vyjadřovali zejména zástupci malých realitních kanceláří. Seznam.cz nyní zařadil zpátečku a po intenzivní komunikaci se svými klienty
ponechá od 1. dubna 2010 obchodní model s platbou za zveřejněný inzerát.
Vyhodnotili jsme zpětnou vazbu od našich klientů a rozhodli se ponechat stávající obchodní model, abychom jim vyšli vstříc. Naplňujeme tak jeden z cílů naší společnosti, kterým je podporovat podnikání v České republice,
říká Michal Heisig, obchodní ředitel portálu Seznam.cz.(Tisková zpráva)