To zní skoro jak hlas zhrzeného zaměstnance a nebo zaměstnance konkurenta. :)
Pro vyhledávání v Čechách a hledání tras využívám mapy.cz.
Protože mi dávají lepší služby, než mapy Google.
Google mapy používám pouze z mobilu, kde jsou zatím nedostižné.
Na vyhledávání jsem nikdy Seznam moc nepoužíval a od doby Google jsem věrný google.
Pokud jde o Email, tak Google všem ostatním už dávno utekl.
Nicméně o budoucnost Seznamu bych se v nejbližší době zatím pořád nebál. I když možná nejlepší doba na prodej Seznamu už byla.
poslední příspěvek na mapovém blogu je z 28.8. a mluví o aktualizaci všech dostupných mapových podkladů a o novém kompletně přepsaném "jádru služby" (regionserver) s lepší inteligencí porozumění uživatelským dotazům.
To máte pravdu, jen mi to přišlo vtipné:-)
Já jsem mimochodem vyměnil seznamácký email před půl rokem z gmail a nemůžu si stěžovat. X krát rychlejší, žádný spam.
Polemizoval bych s myšlenkou, že Seznam má nejlepší mozky. Máte nějaké interní informace? Pochybuju!
Mám spíše subjektivní dojem, že v této firmě se přílíš výrazné mozky neuchytí, protože by mohly převýšit pana Lukašenka. Takže týmy jsou dle mého názoru budovány z průměrných studentíků, soudě dle hrdých fotek týmů. A podle toho to pak vypadá.
Vidí to i vnější pozorovatel, který sleduje firemní blogy:
- na Lukašenkově blogu se minimálně poslední rok jen poletuje, žádná zásadní informace tam není. Řídí vůbec ještě tu firmu?
- fulltext tým se velkou věcí pochlubil naposledy před půl rokem. Co že ta průlomová služba, na které měsíce tvrdě makali? Nový screenshot generátor! Věc kterou jeden kvalitní programátor realizuje za týden!
- seznam blog informuje o geniálním vylepšení služby sauto! Přibyl formulář a mapa!
- sklik blog má poslední informaci starou půl roku. Proč? Sklik se interně komplet přepisuje, aby se mohlo utéct od Jyxa. Takhle dopadla skvělá Lukašenkova myšlenka dělat klíčové služby externě! Proč to nedělaly ty "nejlepší mozky" za investice "stamiliony ročně"???
- mapy blog se chlubí starým minoritním updatem
Většina klíčových služeb je dlouhodobě neaktualizovaných a uživatelé si toho začínají všímat. Až si uživatelé s rostoucí internetovou vzdělaností uvědomí, že mohou jedním kliknutím odejít, tak se Seznam zhroutí jak domeček z karet.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).