server o českém Internetu
Rychlost Internetu
Články
Aktuality
Video
Podcast
Nástroje
Lupa+
Lupa.cz do mailu
DigiZone
Galerie
Hledat
Lupa.cz
»
Porovnání nástrojů pro doporučení klíčových slov u AdWords, Sklik a eTarget
»
Názory
»
Vlákno
Vlákno názorů k článku
Porovnání nástrojů pro doporučení klíčových slov u AdWords, Sklik a eTarget
od Albin - Jakou částku je potřeba asi vynaložit, aby byly...
Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
Podle hodnocení
Podle vláken
Nejnovější
6. 3. 2009 11:54
Albin
(neregistrovaný)
Jakou částku je potřeba asi vynaložit, aby byly kampaň byla úspěšná - zvýšil se prodej např. potravinového doplňku o 30%.
Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
9. 3. 2009 9:14
Kocour Mikeš
(neregistrovaný)
naprosto souhlasím
Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
6. 3. 2009 12:21
Kocour v botách
(neregistrovaný)
Ano
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).
Povolit
Ne, děkuji