Trvám na tom, že SEO je převážně marketingový tah až na konkrétní kroky, které návštěvnost zvýší!! Takto třeba musí vypadat odkaz na prezentaci či článek: http://www.pc-politika.cz/news/kritika-webu-paroubkuv-web-vaseveccz/1827.html
Jak jsem uvedl:
1/ Hezčí URL odkazy. (Co vy o tom víte, pochlubíte se?)
2/ Ty ostatní věci, jak je prezentuje třeba Seoservis, či Dobrý web maji jistě také své opodstatnění. Ale většinou jde o nalákání lidí na SEO zakázky za prachy (SEO vyžírkové), tedy marketingový tah.
Asi čtete málo opozici proti přehánění schopností SEO?
Fakt jsem se pobavil :-)), Vy jste SEO viděl asi jen z rychlíku (nejspíše dokonce z TGV), že?
Ano, SEO je převážně marketingový tah.
Pomáhají nejvíce tzv. převody URL odkazů na tzv. hezčí URL, aby prostě odkaz na článek nekončil třeba "readme.php", ale konkrétnimi slovy z titulku článku. Např. takto "http.www.Vas_web/Novinky/titulek-nektereho_konkretniho_clanku.html". Koncovku ".html" indexovací a vyhledavací stroje Google dobře najdou a je šance, že k vám přijde i nějaký ten návštěvník...a poleze vám to ve vyhledávačích nahoru...
Co se týče Google. Řídí se tržní ekonomikou. Ta přece vychází z toho: Chcete firmy naše peníze? Tak nám nabídněte, co chceme my, spotřebitelé. Kdo nám to dá v té nejlepší kvalitě a za solidní cenu, může zbohatnout. Kdo bude prodávat drahé dreky, brzy podnikání zabalí...
No a Google bezesporu umí! A tak začíná mnohým vadit. ALE POZOR! Umí také chytračit JavaScriptem na úkor jiných vyhledávačů. Využívá svých znalostí a podsouvá jim své linky a uživatelé to schlamstnou? Já to netvrdím, ale vypadá to tak. Potom to ovšem není fér chování na trhu a bohužel - musí přijít ta kontrola. Nerad to slyším, ale jak se dopátrat k té slušnosti na trhu? A je vůbec tržní ekomika slušná, nebo prim hrají neurvalci se silnými lokty? Spíš to druhé, už drahnou dobu na Západě. Takže Google to ustojí. To je moje předpoveď.