Hlavní navigace

Poštovní spořitelně se nepovedl přechod na nové bankovnictví [doplněno]

18. 7. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Novou verzi Era portálu se zatím nepodařilo spustit pro „technické problémy“. Účty zůstávají dostupné v původním internetovém bankovnictví, dále přes telefon a z mobilní aplikace.

Poštovní spořitelna chystala na dnes přechod na nové online bankovnictví „Era portál“. Spuštění se však zadrhlo a v okamžiku vydání tohoto článku není občanům dostupné ani bankovnictví staré, ani nové.

Nedostupnost nepostihla firemní bankovnictví.

Era nejprve slibovala zprovoznění do 12.00, a mezitím doporučuje využít bankovnictví přes telefon nebo smartphonem, zatímco na zprovoznění nového internetového bankovnictví nadále „intenzivně pracují“. Lze se také přihlásit do původního bankovnictví, ale na nové adrese.

Aktualizace v 13.00: Klienti mohou své účty mohou ovládat prostřednictvím původního Internetového bankovnictví dostupného přes odkaz na www.erasvet.cz.

Era a Poštovní spořitelna dále prostřednictvím své tiskové mluvčí Zuzany Kalátové vzkazují, že „vyřizovat urgentní požadavky mohou klienti nadále přes Era smartbanking, telefonní bankovnictví či v síti obchodních míst Finančních center a pošt“.

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).