UVNITŘ FOTO VIP zprávy na stanici Prima family, které byly včera okořeněné tím, že je musel moderovat Jiří Pomeje jako potápěč, přilákaly k obrazovkám 835 tisíc diváků při podílu na publiku (share) 20,53 % u diváků starších 15 let. Vyplývá to z výsledků peoplemetrového měření společnosti Mediaresearch. Pomeje prohrál sázku, ve které se vsadil, že první díl s ním bude sledovat více jak milion diváků. To se však nepodařilo. Tehdy ho vidělo pouze
955 tisíc diváků (share 22,52 %).
K TÉMATU: Upravený „chlapák“ Pomeje k VIP zprávám milion diváků nepřilákal
Nejsledovanějším pořadem u diváků starších 15 let se ve středu staly tradičně Cesty domů s 1 006 tisíci diváky (share 24,34 %). Pro zajímavost, před VIP zprávami na Prima family ještě skončily Zprávy FTV Prima a kulinářský formát Prostřeno. Pošta pro tebe zaujala po 20. hodině na Jedničce České televize 760 tisíc diváků (share 18,24 %) a seriál První krok na Nově 754 tisíc diváků při podílu na publiku 18,51 %. Nadprůměrnou sledovanost dělá Barrandovu stále Vtip za stovku. Podíl 8,13 % mu zajistil 339 tisíc diváků.
MINULÝ TÝDEN: Duel Chelsea s Neapolí zaujal včera na ČT 4 téměř 400 tisíc diváků
Ve středu 21. března dosáhl celodenní podíl na trhu v cílové skupině D15+ kanálů Prima Group 29,24 % share, díky čemuž se stala nejsilnější skupinou televizních stanic v této cílové skupině. Výbornými výsledky k tomu přispěly všechny tři kanály skupiny – Prima family (21,86 % share), Prima Cool (4,59 % share) i nejmladší sestřička Prima love (2,79 % share),
doplnil PR koordinátor FTV Prima Václav Mazánek.

Jiří Pomeje musel včera moderovat v potapěčském. (Repro foto: FTV Prima)