Hlavní navigace

„Potápěč“ Pomeje přilákal včera k VIP zprávám 835 tisíc diváků

Sdílet

22. 3. 2012

UVNITŘ FOTO VIP zprávy na stanici Prima family, které byly včera okořeněné tím, že je musel moderovat Jiří Pomeje jako potápěč, přilákaly k obrazovkám 835 tisíc diváků při podílu na publiku (share) 20,53 % u diváků starších 15 let. Vyplývá to z výsledků peoplemetrového měření společnosti Mediaresearch. Pomeje prohrál sázku, ve které se vsadil, že první díl s ním bude sledovat více jak milion diváků. To se však nepodařilo. Tehdy ho vidělo pouze 955 tisíc diváků (share 22,52 %).

K TÉMATU: Upravený „chlapák“ Pomeje k VIP zprávám milion diváků nepřilákal

Nejsledovanějším pořadem u diváků starších 15 let se ve středu staly tradičně Cesty domů s 1 006 tisíci diváky (share 24,34 %). Pro zajímavost, před VIP zprávami na Prima family ještě skončily Zprávy FTV Prima a kulinářský formát Prostřeno. Pošta pro tebe zaujala po 20. hodině na Jedničce České televize 760 tisíc diváků (share 18,24 %) a seriál První krok na Nově 754 tisíc diváků při podílu na publiku 18,51 %. Nadprůměrnou sledovanost dělá Barrandovu stále Vtip za stovku. Podíl 8,13 % mu zajistil 339 tisíc diváků.

MINULÝ TÝDEN: Duel Chelsea s Neapolí zaujal včera na ČT 4 téměř 400 tisíc diváků

cif20-tip-online-recnici

Ve středu 21. března dosáhl celodenní podíl na trhu v cílové skupině D15+ kanálů Prima Group 29,24 % share, díky čemuž se stala nejsilnější skupinou televizních stanic v této cílové skupině. Výbornými výsledky k tomu přispěly všechny tři kanály skupiny – Prima family (21,86 % share), Prima Cool (4,59 % share) i nejmladší sestřička Prima love (2,79 % share), doplnil PR koordinátor FTV Prima Václav Mazánek.

Jiří Pomeje musel včera moderovat v potapěčském. (Repro foto: FTV Prima)