Reakce bude buď právní - viz předchozí (nejsem právník, takže nevím zda je to takhle možné) a nebo vám to bloknou ( Je vcelku snadné bloknout konkrétní plugin. ) Nechápu proč takhle mrháte čas ... . Byly by naprostí blbci kdyby se tomu nesnažili bránit. Jedna věc je, že spousta lidí postupuje jako vy a druhá věc je na to udělat volně použitelný nástroj. Převedeno do extrému: každý si nainstaluje váš plugin a Alza bude jen rozcestník a zákazníci koupí jinde ... . Probuďte se a jděte programovat něco užitečného - mozky na to evidentně máte.
Mě to tedy užitečné nepřijde, na ALZU nejdu nakoupit kvůli ceně. A přijde mi to jako podraz, využívat eshop, který má slušně vyrobené parametry, rozvržení kategorií atd. jako výstavní galerii pro nákup jinde a ještě srovnávat ceny z portálu vlastněný skupinou, které vlastní i největší konkurenci. To rozšíření financoval Péťa Kellnerů?!
Alzu používám jako nejhorší nouzovku kdy konkurence něco nemá v sortimentu nebo nemá skladem. Jediné pozitivum je vyhledávání v eshopu, pro někoho ještě možná možnost platby v kryptoměnách.
Zákaznický servis je strašný, na prodejně vám vnucují nevyžádané služby a příslušenství které nepotřebujete, reklamace pokud si při nákupu nepřiplatíte za jejich express vyřízení tak vám protáhnou na zákonných 30 dní a ke všemu extrémně obtěžující a agresivní reklama se zeleným skřetem.
"na prodejně vám vnucují nevyžádané služby a příslušenství které nepotřebujete"
Tak to se mi na prodejně ještě nestalo. Obsluha si vezme lísteček, dá mi zboží a nazdar. Největší zdržení u pultu je, když si kontroluju, jestli jsem dostal přesně ten model, který jsem si objednal. (Zkušenosti z Jateční a Alzadrive Počernice, teď dvakrát Mladá Boleslav.) Vnucování souvisejících služeb je jen v náhledu košíku, kde se to dá přežít, a pak ještě někdy na faktuře, ale to už je stejně pozdě.
V Alze už jsem za mnoho let nakupoval hodně. Mnohokrát jsem něco reklamoval. A rozhodně musím nesouhlasit s tím, že by se nějak pokoušeli prodloužit reklamace. Rozhodně ne, není to v jejich zájmu a dokonce ani v jejich silách. Oni totiž reklamaci jenom převezmou, a potom ji předají autorizovanému servisu. Doba a vyřízení reklamace pak standardně vychází z toho, jak dlouho to trvá servisu a s jakým výsledkem.
"Vnucování nevyžádaných služeb" je zajímavý slovní obrat. Ve skutečnosti to znamená "nabízí mi další služby". Většinou jde o různé typy pojištění (např. prodloužení reklamační doby). Naprosto standardní marketing, dělají to tak všechny obchody. O vnucování nemůže být řeč. Jedno odmítnutí stačí.
Co se týče obtěžující reklamy, tak jde opět o standardní marketing. Obtěžující jsou ve skutečnosti všechny reklamy. Přesto fungují. Vzhledem k tomu, že o těchto reklamách prakticky nevím, tak těžko může jít o agresivní reklamu.
I to posílání do autorizovaného servisu lze chápat jako zbytečné prodlužování. V první řadě o reklamaci rozhoduje prodejce, ten může a nemusí využít dalšího zkoumání servisem dle složitosti a případně to servisu předá na opravu, pokud nemá být reklamace řešena jinak. Pokud jim člověk donese před týdnem koupené chytré hodinky s vadným senzorem kompasu, tedy na první pohled vadné zboží v zásadě neopravitelné a oni se v podstatě ani neobtěžují na závadu podívat a rovnou to chtějí poslat zkoumat servisem, tak to mi jako prodlužování reklamací připadá.