Reakce bude buď právní - viz předchozí (nejsem právník, takže nevím zda je to takhle možné) a nebo vám to bloknou ( Je vcelku snadné bloknout konkrétní plugin. ) Nechápu proč takhle mrháte čas ... . Byly by naprostí blbci kdyby se tomu nesnažili bránit. Jedna věc je, že spousta lidí postupuje jako vy a druhá věc je na to udělat volně použitelný nástroj. Převedeno do extrému: každý si nainstaluje váš plugin a Alza bude jen rozcestník a zákazníci koupí jinde ... . Probuďte se a jděte programovat něco užitečného - mozky na to evidentně máte.
Mě to tedy užitečné nepřijde, na ALZU nejdu nakoupit kvůli ceně. A přijde mi to jako podraz, využívat eshop, který má slušně vyrobené parametry, rozvržení kategorií atd. jako výstavní galerii pro nákup jinde a ještě srovnávat ceny z portálu vlastněný skupinou, které vlastní i největší konkurenci. To rozšíření financoval Péťa Kellnerů?!
Alzu používám jako nejhorší nouzovku kdy konkurence něco nemá v sortimentu nebo nemá skladem. Jediné pozitivum je vyhledávání v eshopu, pro někoho ještě možná možnost platby v kryptoměnách.
Zákaznický servis je strašný, na prodejně vám vnucují nevyžádané služby a příslušenství které nepotřebujete, reklamace pokud si při nákupu nepřiplatíte za jejich express vyřízení tak vám protáhnou na zákonných 30 dní a ke všemu extrémně obtěžující a agresivní reklama se zeleným skřetem.
Jo, zelenej skřet rules! 12.12. jsem objednal a zaplatil zboží, které jim mělo přijít 13.12., pak to posouvali na 16., 17. a teď už to ukazuje 30. Ráno jsem tam volal, slíbili zjistit dodání a zavolat, samozřejmě nic.
Takže ať se ostatní eshopy drží svých postupů, s nimi jsem letos ještě žádný problém neměl, a že jsem toho objednával.
Určitě ne. Ale 12. jsem si objednal a zaplatil zboží, které mělo být 13., pak 16., 17. teď 30. Podpora nejdřív slibila zjistit dodání a zavolat - nikdo se neozval. A dneska jen mektali, že to obyčejně do týdne dojde.
Pokud to u nějaké eshopu takhle funguje, tak by se měl tiše plazit kanály a pracovat na zlepšení procesů, a ne vykřikovat, že je nejspolehlivější a nejrychlejší.
Na vanocni darky roku 2014, 15 i 16 z mallu cekam jeste i dnes.... to jen ten. Dle meho kazdy eshop bude mit nejake promile/procento pripadu, kdy to nedoda v terminu co sliboval. Proste to je fakt a je jedno zda to bude alza, czc, amazon nebo kdooli. To se da omluvit.
Druhou strankou je pak komunikace se zakaznikem, tam uz moc omluv na chybnou komunikaci neni.
Pokud neplni ani tu komunikaci tak ok.
V Alze už jsem za mnoho let nakupoval hodně. Mnohokrát jsem něco reklamoval. A rozhodně musím nesouhlasit s tím, že by se nějak pokoušeli prodloužit reklamace. Rozhodně ne, není to v jejich zájmu a dokonce ani v jejich silách. Oni totiž reklamaci jenom převezmou, a potom ji předají autorizovanému servisu. Doba a vyřízení reklamace pak standardně vychází z toho, jak dlouho to trvá servisu a s jakým výsledkem.
"Vnucování nevyžádaných služeb" je zajímavý slovní obrat. Ve skutečnosti to znamená "nabízí mi další služby". Většinou jde o různé typy pojištění (např. prodloužení reklamační doby). Naprosto standardní marketing, dělají to tak všechny obchody. O vnucování nemůže být řeč. Jedno odmítnutí stačí.
Co se týče obtěžující reklamy, tak jde opět o standardní marketing. Obtěžující jsou ve skutečnosti všechny reklamy. Přesto fungují. Vzhledem k tomu, že o těchto reklamách prakticky nevím, tak těžko může jít o agresivní reklamu.
Ono hlavní problém Heuréky kontra eshopy je v tom, že už nenabízí jen porovnání, ale i přímo nákup. Takže eshopy mu platí za kanibalizování vlastního trhu... Což mít eshop by se mi taky nelíbilo.
Lištička pěkná, zkuste přidat top 5ku eshopů, třeba CZC.
Jinak Alzu nesnáším, ten zelený skřet mě vzbudil minimálně pětkrát po noční, když jsem si pustil telku na pozadí a od té doby nic od nich neberu.
Jak čtu nejlepší a nejrychlejší dodání, tak to je čiročirá lež. Jsou tu tisíce eshopů, mnohdy jde vyzvednout zboží za pár minut po objednání, Datart a jiné. Jak může nějaký právník napsat takovou snůšku lží?!
I to posílání do autorizovaného servisu lze chápat jako zbytečné prodlužování. V první řadě o reklamaci rozhoduje prodejce, ten může a nemusí využít dalšího zkoumání servisem dle složitosti a případně to servisu předá na opravu, pokud nemá být reklamace řešena jinak. Pokud jim člověk donese před týdnem koupené chytré hodinky s vadným senzorem kompasu, tedy na první pohled vadné zboží v zásadě neopravitelné a oni se v podstatě ani neobtěžují na závadu podívat a rovnou to chtějí poslat zkoumat servisem, tak to mi jako prodlužování reklamací připadá.
"na prodejně vám vnucují nevyžádané služby a příslušenství které nepotřebujete"
Tak to se mi na prodejně ještě nestalo. Obsluha si vezme lísteček, dá mi zboží a nazdar. Největší zdržení u pultu je, když si kontroluju, jestli jsem dostal přesně ten model, který jsem si objednal. (Zkušenosti z Jateční a Alzadrive Počernice, teď dvakrát Mladá Boleslav.) Vnucování souvisejících služeb je jen v náhledu košíku, kde se to dá přežít, a pak ještě někdy na faktuře, ale to už je stejně pozdě.
Podle mne to funguje, někdy v roce 2004 mi psal kamarád, že nemůže jet na dlouhodobě plánovaný cyklovíkend, protože musí přeceňovat eshop a i kamennou prodejnu. Naštvaně jsem mu psal, že si to neměl dávat na dva měsíce plánovaný víkend a on mi odepsal, že je to rychlovka, že mu psala ve středu konkurence, že má moc nízké ceny a musí zdražit a dala mu termín pondělí ráno... a on opravdu celý víkend přeceňoval, protože to napsal právník. Normálně zdravej člověk a podniká doteď.
Internet Info Lupa.cz (www.lupa.cz)
Server o českém Internetu. ISSN 1213-0702
Copyright © 1998 – 2021 Internet Info, s.r.o. Všechna práva vyhrazena.