Určitě ne. Ale 12. jsem si objednal a zaplatil zboží, které mělo být 13., pak 16., 17. teď 30. Podpora nejdřív slibila zjistit dodání a zavolat - nikdo se neozval. A dneska jen mektali, že to obyčejně do týdne dojde.
Pokud to u nějaké eshopu takhle funguje, tak by se měl tiše plazit kanály a pracovat na zlepšení procesů, a ne vykřikovat, že je nejspolehlivější a nejrychlejší.
Na vanocni darky roku 2014, 15 i 16 z mallu cekam jeste i dnes.... to jen ten. Dle meho kazdy eshop bude mit nejake promile/procento pripadu, kdy to nedoda v terminu co sliboval. Proste to je fakt a je jedno zda to bude alza, czc, amazon nebo kdooli. To se da omluvit.
Druhou strankou je pak komunikace se zakaznikem, tam uz moc omluv na chybnou komunikaci neni.
Pokud neplni ani tu komunikaci tak ok.