Vlákno názorů k článku Používat, či nepoužívat blokátory reklamy? Proč to lidé dělají, nebo nedělají od Ivan Nový - jenže ty firmy prosperují, což znamená, že ostatním...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 10. 3. 2015 9:19

    Ivan Nový (neregistrovaný)

    jenže ty firmy prosperují, což znamená, že ostatním lidem se to líbí.

  • 10. 3. 2015 9:17

    tma (neregistrovaný)

    S trochou nadsázky by na blokování reklamy by měly mít největší zájem její zadavatelé/in­zerenti. Protože když uvidím nějakou vlezlou reklamu, tak si velmi dobře zapamatuji firmu, ke které se vztahuje a dám si sakra pozor abych od nich nic nekoupil. Namátkou je to samozřejmě zelená stvůra (u ní ale hraje roli, že jde o bezkonkurenčně nejdražší eshop), v minulosti imbecilní T-Mobile reklamy se sametovým hláskem a tytydytytý džinglem nebo všelijaké něměcké šťastné rodinky používající zázračné prostředky v domácnosti.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).