Vlákno názorů k článku Přechod z dial-upu na ADSL se může prodražit od bobek - mám naprosto stejnou zkušenost! Měli by se stydět,...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 19. 6. 2006 18:07

    bobek (neregistrovaný)
    mám naprosto stejnou zkušenost! Měli by se stydět, takhle tahat z nic netušících lidí peníze...
  • 8. 6. 2006 11:49

    anonymní
    Tento clanek je naprosto v poradku, ja jsem mel take problemy pri odhlasovani balicku Dial-Up. Prestoze vim, ze po zavedeni ADSL uz Dial-Up potrebovat nebudu nebylo mozno tento "vyhodny" balicek odhlasit.
    Ale poporadku, ADSL jsem prihlasoval v polovine mesice a pracovnice Telekomu mi sdelila ze, ADSL mi zavedou hned (do tydne jsem jej taky mel, vsechna cest) ale Dial-Up musim platit jeste i nasledujici mesic (to zase tak rychle odhlasit nelze, je na to treba 1 mesic). Sice nevim co je potreba odhlasovat 1 mesic ale co se da delat. Dalsi mesic jsem platil za ADSL ale i za Dial-Up. Celkem logicke by bylo kdyby kvalitnejsi sluzba automaticky rusila tu mene kvalitni, ale asi na tuto uvahu nemam dost vysokych skol (na rozdil od pracovniku Telekomu).
    Pak jsem predpokladal, ze je vse v poradku a aluzba Dial-Up je jiz zrusena a ucty za telefon jsem moc nesledoval. Po dvou mesicich jsem ale zjistil, ze mi stale uctuji za Dial-Up prestoze jsem ji jiz zrusil. Volal jsem proto na Telekom kde zase nejak nevedeli jak je to mozne ze mi stale uctuji za sluzbu kterou nepouzivam. Chtel jsem vysvetleni jaka je vyhoda pouzivat ADSL a Dial-Up spolecne. Dokonce jsem se dozvedel, ze maji zakazniky kteri vyslovene chteji ADSL i Dial-Up a plati za obe sluzby. Takze jsem vlastne nejakej divnej, ze to tak nepouzivam, kdyz je to tak vyhodne.
    Nekdy mi to tu pripada, ze jsem snad na jine planete a tem vecem tady vubec nerozumim.
    Takze Telekomu zdar.
    PanPetr
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).