Asi Ti nedochazi rozdil mezi CTR a konverzi, ale to je celkem jedno.
Hlavne ti chci pomoct pri analyze psaneho textu:
Popisovany problem totiz neni o tom, ze na website s (napriklad) pornem byla reklama na SA. Ten problem je, ze na te sajte je odkaz, kterej se tvari jako ze je na dalsi porno ale skoncis na SA.
Mam to jeste vic zabstraktnit, nebo uz to chapes?
To je ale jina diskuze. Priznavam ze se spoleham na to, ze ten link neobsahoval jen vyrez reality, ale celou. Pokud ne, tak je to sice porad stejna prasarna (ne ten obsah fotek, aby me nekdo zase nechytal za slovo ze jsem puritan), ale zaroven by u me autor ztratil kredit.
Uz to moc probirame, muj nazor je jasnej: proste podle me je tohle ve stejne kategorii jako domenovej parazitismus, cybersquatting, spam apod., a zavedenou firmu jako SA bych v tehle spolecnosti necekal.
Ajaj, nemuzu si neprisadit, boha jeho co je komu po tom, kde ma spolecnost reklamu, Studenti utraci miliony rocne, v obasti online jsou ti nej nej, porad zkousi nove veci a za to je obdivuji... To, ze se nahodne objevil jejich banner na nejake porn site ( kazda druha stranka zobrazena v CR je porno ) preci nc neznamena ( tedy jen pro pokrytecke pip pip ). Pripada mi to jako pr autoru typu my jsme nejlepsi - super, u me to znamena spise vykrik typu "zadny zivot, nuda, sed a prace u kompu 20 hodin denne"... Asi autori clanku chodi casto na uvedene skupiny, ale pssst, potaji... ;-) Protoze jsou ehm preci je jasne jaci......
Souhlasím, nikdo neudělal v ČR tak dobře kampaň jako oni. Hlasy zde přítomných odpůrců jsou svázány konzervativním zatuchlým Netmonitorem, stovky serverů v něm odtáčejí neefektivní bannerové kampaně s CTR 0.02 procent, pokud se kampaň špatně odtáčí, sáhnou i po jiných možnostech a to nikdo tady neřeší. Připadá mi, že toto inovátorské řešení napadne každý ze zamindrákovaných marketérů kteří možnosti závidí:-) Co jsem koukal na data, tak fotografie s polonahou dívkou je tam vyjímečně a Lupa tady z toho dělá senzaci zatímco na lide.cz se vesele pyšní bannery na sex shopy a Viagru.
Pro upřesnění přehled použitých postů a fotek z naší analýzy je k dispozici zde: http://goo.gl/hIBBb (odkaz je i v článku)