Přesně tak, lidi mnohem častěji přepínají při reklamě a self promu než při titulcích. Usekávání titulků je stupidní nešvar ukazující jen neúctu k lidem, kteří se na pořadu podíleli a kulturní zhovadilost těch, co to usekávají. Je to jakoby třeba knikupci vytrhávali z knížek stránky s tiráži, protože tu asi většina lidí taky nečte.
Vy jste se zde prezentoval akorát jako lhář, kterému byla několikrát prokázána záměrná a účelová lež, takže se nemůžete divit, že vás zde těžko může brát vážně a já uvůbec ne. Žádná relevantní data jste neuvedl. Aniu nikdy předtím, ani teď. A ani mě moc nepřekvapuje, že zrovna vy vystupujete jako kulturní barbar a zastánce usekávání titulků a ještě se tvářít, že je to něco nesmírně moderního a progresívního.
Jeden díl v originále? Ano, ale pouze první tři týdny, pak to poběží "po půlkách". Víte, jsou některé seriály u kterých dělení prostě není vhodné. A dabing jste samozřejmě neslyšel ani jeden ani druhý, kdyby totiž ano, mluvil byste jinak. Navíc Doma lže, na FB klidně napíše, že seriál je pro evropu distribuován jako 142dílný (namísto originálních 71 dílů). Podle nich tedy asi ČR není evropa, jinak si nedovedu vysvětlit, proč Prima seriál může vysílat nerozdělený v originální stopáži.
A co mi povíte k tomu usekávání titulků? To je to vaše "televize se seriály pracuje"?
Já bych se s tou TV Doma nechlubil když vezmu v potaz to, jak przní seriály. Neměl bych trpělivost tam cokoliv sledovat. Jeden aktuální případ za všechny - Ezel. Typicky Markízácké nasekání seriálu na dvakrát tolik dílů, otřesný dabing včetně nepřesných překladů, odsekávání závěrečných titulků, nevhodný vysílací čas. Zlatá Love.
No ovšem, to je škoda, že už nežije má drahá nebožka babička, která byla cukrářka a dorty pekla především na svatby, ale to byla výstavní paráda, že to nikdo nechtěl ani sežrat, aby neporušil umělecké dílo. Máme na památku spoustu krásných fotek a to ani nechci vzpomenout jaké malovala krásné talíře. Tak děkuji, že jsem se zejména s antenářema mohl o tuto roztomilou vzpomínku podělit.
marně se snažíš... TV Doma je třetí nejsledovanější TV na Slovensku daleko před RTVS a ještě dál před JOJ Plus
to se o propadákové Love říct rozhodně nedá... a kvalitu jejího programu a divácký vzorek právě úžasně dokazuje i sledovanost té dortové obludnosti - prostě Mařeny a Blaženy z Hané nad Zapádokovem hledají inspiraci...
no, tak co popisujete jsou velmi subjektivní dojmy...
každopádně naopak to znamená, že televize se seriály pracuje, ne jako Love, která je jenom lacině odabuje a spustí do vysílání...
a pokud jde o počet dílu - co píšete je hloupost, Makíza nic nenasekala, uvádí 2 díly za večer, ale ve skutečnosti vysílá 1 v originále, takže nevím o čem blábolíte
ještě teď se lidé z oboru smějí na tom, jak při vysílaní jiné telenovely popletli kazety a několik dílu nevysílali chronologicky...
seriál je distribuovaný jako 142-dílný, Prima ho vysílala vcelku stejně tak jako ho teď vysílá Doma, že ho pak předělí, na tom není nic nenormální a bez souhlasu distributora to stejně udělat nemužou, čili takhle jim to prodal a povolil distributor - ztěžujte si u ATV
a že osekávají turecké reklamy na konci? no to je tedy fakt velký problém :D stejně je to jenom dukaz, že slvoenské TV jsou značně popředu a progresivní, protože titulky se vysílají skutečně už jenom na kanálech zaprděné Primy :)
obecně platí, že drtivá věčšina diváku při titulkách přepíná - a to si televize nemužou dovolit... stejně tak platí, že v dnešní době je maximálně nemoderní, když se reklamní brejky vysílají mezi pořady
teď se to délá tak, že pořady za sebou nasledují bez přestávky a brejky se vkládají do pořadu (jeden hned na začátek, x podle vyprodanosti do středu a poslední těsně před koncem)
S tou návazností bez reklamy přišli v USA už dávno. Co se českým médiím nedaří a nejspíš nikdy nepodaří, přetransformovat do českého prostředí je rozložení reklamy - každých 10 minut 1,5 minutová reklama (USA) vs. 3x za pořad pětiminutová reklama (ČR). Lidé tu z nějakého důvodu radši dají přednost delší reklamě méně často před častější, ale kratší reklamou. Ve výsledku si moc nepomůžou. Komerční hodina trvá tady i v USA nějakých 42-44 minut