Do programových plánů Primy se k seriálu Polda dostala i tato věta
"Poručík Michal Bříza se po dvaceti letech v kómatu vrací zpátky do služby." Přišla mi nějaká povědomá a pak se ji povedlo dohledat -
Německý seriál, který šel na Barrandově
http://www.csfd.cz/film/287728-posledni-polda/prehled/
"Bez internetu, GPS a genetických zkoušek se v dnešní kriminalistice neobejdete. O tom ví své policajt, který se po dvaceti letech v komatu opět vrátil do služby."
Německý seriál jsem neviděla, takže nemůžu posoudit, jak moc půjde o zjevnou inspiraci jako třeba u V.I.P. Vražd. Na druhou stranu ty byly aspoň zábavné. Taková Mordparta byla asi originál, ale trpěla tím, že případy se utápěly v neskutečném množství dějových linek soukromí jednotlivých vyšetřovatelů.
A pokud už zamíříte na ČSFD, doporučuji porovnat plakáty seriálů Polda a Poslední polda.
http://www.csfd.cz/film/448288-polda/diskuze/
http://www.csfd.cz/film/287728-posledni-polda/prehled/
Uz jsem to psal k clanku o zvysovani cen reklamy Media Clubem. Prima, i kdyz se snazi, na tom lepe nebude. Nezveda sledovanost, nedokaze se dostat pres 12%, v mladsi cilovce 15-54 je na urovni CT 1 a v Prima cilovce 15-69 s CT 1 prohrava. Takze kde je to posileni a omlazovani. Jako skupina sice ve vsech skupinach stoupla o 1%. Ale to je nic. A kdyz si pripocteme, ze pridala dva nove programy, tak je to mizerie!!!
To je to, co myslim. Zadavatel nema kam jit! A spatne sledovana skupina si zveda ceny. A zaplati to vsichni v cenach! Prima je drahe nic! Proste reklamu zpet na CT 1. 1% z vysilaciho casu denne. Bylo by to 14 minut reklamy, 28 pulminutovych spotu za den! Protoze CT 1 zasahne mnohem vic divaku, nez Prima! Prima by nic nezvysovala a v cenach by se to projevilo mene!
To jsou mi nápady! Jako divák přece nebudu podporovat reklamu na ČT jen proto, že má lepší sledovanost. Nesouvisí to naopak s tím, že část diváků se raději dívá na celistvé pořady ČT, kdy už nevydrží sledovat dlouhé reklamní bloky komerčních stanic, rozkouskované necitlivě dělenými filmy a "zábavními" pořady?