Uz jsem to psal k clanku o zvysovani cen reklamy Media Clubem. Prima, i kdyz se snazi, na tom lepe nebude. Nezveda sledovanost, nedokaze se dostat pres 12%, v mladsi cilovce 15-54 je na urovni CT 1 a v Prima cilovce 15-69 s CT 1 prohrava. Takze kde je to posileni a omlazovani. Jako skupina sice ve vsech skupinach stoupla o 1%. Ale to je nic. A kdyz si pripocteme, ze pridala dva nove programy, tak je to mizerie!!!
To je to, co myslim. Zadavatel nema kam jit! A spatne sledovana skupina si zveda ceny. A zaplati to vsichni v cenach! Prima je drahe nic! Proste reklamu zpet na CT 1. 1% z vysilaciho casu denne. Bylo by to 14 minut reklamy, 28 pulminutovych spotu za den! Protoze CT 1 zasahne mnohem vic divaku, nez Prima! Prima by nic nezvysovala a v cenach by se to projevilo mene!
To jsou mi nápady! Jako divák přece nebudu podporovat reklamu na ČT jen proto, že má lepší sledovanost. Nesouvisí to naopak s tím, že část diváků se raději dívá na celistvé pořady ČT, kdy už nevydrží sledovat dlouhé reklamní bloky komerčních stanic, rozkouskované necitlivě dělenými filmy a "zábavními" pořady?