Společnost FTV Prima, která chystá na pátek 20. listopadu spuštění svého nového seriálového a filmového kanálu Prima Max, nechce nechat v souvislosti s jeho propagací nic náhodě, a tak tuto televizi bude promovat prostřednictvím všech mediatypů, tedy v tiskovinách, rádiu i na obrazovce. Nový kanál tak budou propagovat i sesterské stanice Prima, Prima Cool, Prima love a Prima Zoom. Velkoplošnou reklamu bude možné zahlédnout i v rámci takzvaného outdooru.
ČTĚTE TAKÉ: Prima Max odstartuje 20. listopadu Vlkem z Wall Street
Kampaň nového kanálu vychází z loga stanice Prima Max. Kreativně zde pracujeme s písmenem A, které je transformováno do symbolu šipky. Pozadí je stejně jako u loga ve výrazné červené barvě,
konstatoval Aleš Pýcha, marketingový ředitel FTV Prima, a doplnil: Kreativní myšlenku, vizuály i plánování kampaně – to vše jsme realizovali in-house ve spolupráci s audiovizuálním studiem Department, dodavatelem kreativy pro televizní značky skupiny Prima.
Promo kampaň bude rozdělena do několika vln.