Hlavní navigace

Prima rozdělí propagací nové stanice Max do několika fází, podpoří ji i její kanály

3. 11. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Kreativně zde pracujeme s písmenem A, které je transformováno do symbolu šipky. Pozadí je stejně jako u loga ve výrazné červené barvě,“ konstatoval Aleš Pýcha, marketingový ředitel FTV Prima.

Společnost FTV Prima, která chystá na pátek 20. listopadu spuštění svého nového seriálového a filmového kanálu Prima Max, nechce nechat v souvislosti s jeho propagací nic náhodě, a tak tuto televizi bude promovat prostřednictvím všech mediatypů, tedy v tiskovinách, rádiu i na obrazovce. Nový kanál tak budou propagovat i sesterské stanice Prima, Prima Cool, Prima love a Prima Zoom. Velkoplošnou reklamu bude možné zahlédnout i v rámci takzvaného outdooru.

WT100_tip_Insat

ČTĚTE TAKÉ: Prima Max odstartuje 20. listopadu Vlkem z Wall Street

Kampaň nového kanálu vychází z loga stanice Prima Max. Kreativně zde pracujeme s písmenem A, které je transformováno do symbolu šipky. Pozadí je stejně jako u loga ve výrazné červené barvě, konstatoval Aleš Pýcha, marketingový ředitel FTV Prima, a doplnil: Kreativní myšlenku, vizuály i plánování kampaně – to vše jsme realizovali in-house ve spolupráci s audiovizuálním studiem Department, dodavatelem kreativy pro televizní značky skupiny Prima. Promo kampaň bude rozdělena do několika vln.

Autor článku

Od září 2007 do ledna 2016 byl redaktorem DigiZone.cz. Kromě problematiky pirátství satelitní TV se zajímá také o dálkový příjem televize a VKV rozhlasu.