Hlavní navigace

Prima v úterý opět až třetí na trhu, předběhla ji ČT 1. I u mladých diváků

28. 12. 2011
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: 115393
28. 12. 2011

UVNITŘ GRAF Konec roku nepřeje televizi Prima. V úterý skončila až za prvním programem České televize jako třetí na trhu. Obdobné výsledky vykazovala i během vánočních svátků. Během úterý Prima oslovila v průměru 19,4 procenta dospělého publika, zatímco ČT 1 o něco více – 19,97 procenta. Nova ve stejné cílové skupině dosáhla celodenního podílu 24,81 procenta. Vyplývá to z výsledků elektronického měření sledovanosti televizí, které pro Asociaci televizních organizací (ATO) provádí společnost Mediaresearch.

BRAND24

K TÉMATU: ČT měla nejsledovanější Vánoce za deset let, v součtu kanálů porazila Novu

Prima byla v úterý třetí i v cílové skupině diváků od 15 do 54 let. U tohoto publika byl rozdíl mezi ní a ČT 1 výrazně větší. Zatímco Prima oslovila 15,95 procenta publika, ČT 1 dokonce 18,29 procenta. S výrazným odstupem ale v celodenním podílu opět zvítězila Nova s podílem 30,19 procenta. České televizi v úterý výrazně pomohla premiéra pohádky Dešťová víla, kterou od 20 hodin vidělo v průměru 1,516 milionu dospělých diváků a 140 tisíc dětí od čtyř do 14 let. U dospělého publika pohádka dosáhla nadprůměrného podílu 35,88 procenta.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).