Jestli chce Aukro kupovat NetDirect kvůli možnosti nabízet perspektivním prodejcům vlastní řešení je to imho krok vedle. Pokud porovnám cenu vs. kvalitu NetDirectackych produktů rozhodně nelze jejich shopy nazvat kvalitním řešením, vždyť oni u shopu za víc než 500 tis. kč nedokážou ani pořádně nakódovat design a to ani nemluvim o přídavnejch modulech a celkovýmu přístupu. Řekl bych že NetDirect má větší kvalitu obchodníků než obchodů/programátorů... Podle mě by to byly ze strany Aukra vyhozené peníze.
trocha ma prekvapuje, ze sa tu este vo vacsom neobjavili zastancovia bezpecnosti dat. Posledne ked bol rozhovor o fakturoide tak siahodlho rozoberali bezpecnost dat ulozenych u nejakej tretej firmy a to sa jednalo len o vystavene faktury. Prepojenim aukra a netdirectu vznikne daleko vacsi moloch dat z ktorych si odvodite daleko viac ako z vystavenych fa.
najdete si na strance http://www.fastcentrik.cz/cena-obchodu-a-sluzeb/cena-internetoveho-obchodu-a-volitelnych-sluzeb.aspx seznam platebnich metod. Je jich tu moc, jsou tam snad vsechny dulezite, ale Gopay tu neni, je to divne co? Veril bych vasemu nahledu, ze je CEO firmy Gopay zhrzen neuspechem a pomsta v nejake forme musela nasledovat. Ale jinak se mi myslenka propojeni e-obchodu a Aukra libi, to je dobra myslenka pana Schwarze.
Mě jde administrovat ze všech běžných prohlížečů....každý může nejlíp posoudit sám když si stahne demo http://www.fastcentrik.cz/demoverze/
Lol, snima a komunikovat ? Vetsi idioty sem jeste nepotkal. Bohuzel mam tu pochybnou cest pracovat pro klienta, ktery ma jejich shop. Jejich neschopnost je naprosta a totalni. Komunikace naprosto nemozna. Nedokazou totiz pochopit ani komunikaci jako s malym deckem, kdy se jim nakresli na screen kam pridat policko a prida se k tomu SQL query jak ziskat data. Pridani takovyho policka probihalo 1/2 roku - tedy prace pro velmi podprumerneho webare na 10 minut.
To ze jejich vytvory jsou nevalidni, a administraovat se nedaji z niceho jineho nez z IE je jen takova tresnicka.
Nejvetsi prekvapeni pro ne bylo, ze si onen zakaznik vazne nehodla zbozi a jeho ceny vyplnovat rucne a ze ma vic nez jednu cenu ke kazdemu produktu.
jedna věc je od nich případně mít platební bránu, ale druhá věc je Aukro jako takové - ignorantská zákaznická podpora, pořád něco nefunguje, výše provize úplně příšerná - prakticky obchodník prodávající normální zboží tam nemá šanci, vyplácí se to pouze překupníkům s několikanásobně předraženým zbožím.
S ND mám převážně velmi pozitivní zkušenosti, občas by si člověk představoval něco jinak, ale aspoň komunikují obratem a dokáží poradit. Což se o jiných helpdesk službách říct zrovna nedá...
Evidentne nevite o cem mluvite, shop, ktery nekomunikuje se skladem, ucetnicvim ... je shop khovnu. Nejake importy .... to si muzete delat leda v garazi a na to si nebudete kupovat shop ze mega.
Pokud vam nekdo napise, ze umi komunikovat s vasim SW a nasledne se snim neustale dohadujete o tom, jak ma co udelat (neumi samozrejme vubec nic) ...
Bez urážky, ale pokud jste jim váš požadavek popisoval stejně jako píšete tady do diskuze, tak se nedivím, že jim to trvalo tak dlouho. Sám ve stejném oboru pracuji a již jsem se také setkal s klienty jako jste vy - sebevědomými a znalými věci, kteří však bohužel (v dobrém úmyslu) popisují své požadavky takovým způsobem, že jen jejich rozklíčování zabere více času než samotná realizace. Následně pak vznikají takové situace, kdy jste naštvaný, protože vy by jste si to na svém domácím projektu udělal za deset minut a nechápete procesy na druhé straně. Neuvědomujete si, že ten programátor na druhé straně nemá na starosti jen jeden web, ale třeba desítky a logicky si tak nemůže pamatovat každý řádek kódu, který kdy vytvořil (pokud jej vůbec tvořil) a že nemůže jen tak někde něco "plácnout" a jít od toho, ale musí to i otestovat, aby pak zákazníkovi nezpůsobil škodu.
Tím vám nechci křivdit, možná jste v právu, možná ale ne. To se bohužel nedozvíme, protože evidentně se tady s anonymem nikdo z netdirectu nechce dohadovat a zůstávají tu tak jen jednostranné výpady od vás.
Dávajú klientom platby zadarmo a to je pekný podraz na ostatné firmy. Každý kóder vie koľko to dá práce platobnú bránu na shope rozchodiť a ako potom máme čokoľvek predať keď klient povie že nevidí dôvod za to platiť? To máme robiť zadarmo? Robím pre firmu zo Zlínska, ešte predvlani sme robili 3-5 shopov mesačne, vlani už tak 1 mesačne, teraz nemáme takmer žiadne zákazky a to sú NetDirecti ešte tak drzí že ich obchodník zo Zlína chodi po našich klientoch a vyberá je ako vajcia z hniezda. NetDirect sú parazity, nič viac. Myslia si že keď budú dávať veci zadarmo tak zbohatnú. To isté je Shoptet, sviňjari sú to všetci. Jediní solídny sú ready2go pretože si nechajú za každý modul nad základ dobre zaplatiť a tak to má byť. Shit!
To posílání mailu s chybou je vhodné akorát pro zkušeného developera. A pak je ještě otázka, na jaké úrovni ta chyba vznikla (v kódu, frameworku, connection, server, služba třetí strany,...) Lajk to akorát vezme a po každé udělá fw, protože tomu nerozumí. Tedy je to kontraproduktivní. To třeba dělá Heuréka - zbytečně reportuje každou blbost, a pokud máte prověřovat každý den několik takových fw mailů a klientům odpovídat, je to jalová režie, kterou si ani nemůžete vyúčtovat.
Si prectete toho ubozaka vejs, co ho tady nekdo odhalil jako jednatele ND.
Mejme smlouvu s ND a mejme smlouvu s dodavatelem ERP. Oba se ve smlouvach zavazuji, ze jejich systemy vzajemne komunikuji => znaji to a vedi co a jak. Pak vas minimalne nemyle prekvapi, pokud po vas v ND chteji vedet naprosto cokoli o tom, kde maji vzit ta ci ona data. Pricemz maji jasne smluvne stanoveno, ze se s jakymikoli podobnymi dotazy maji obracet na dodavatele ERP. Nj, ale pokud se na nej nahodou obrati, tak mi dodavatel ERP preposle mail, a chce po me, abych mu prelozil z tatarstiny, co ze to vlastne chtej (neumej ani zakladne formulovat dotaz, a to nemluvim o jednom konkretnim cloveku, protoze lide se meni, ale problem zustava).
JInak opravdu nechapu, co je pro webare k nepochopeni na pozadavku "semhle chci policko, a naplnit timhle query". To si umim udelat sam za tech 10 minut, ale v pripade ND nemate pristup k shopu, protoze neni vas. Nevim co na tom chcete rozklicovavat. A rozhodne nejsem ochoten akceptovat situaci, kdy neco podobneho trva mesice.
Mimochodem, to ze shop nebezi a hlasi to nejakou obecnou chybu a obratte se na administratora je celkem bezna vec. Samo ze zakaznik se to dozvi az v okamziku, kdy si zacnou stezovat jeho zakaznici. neco jako ze by to poslalo aspon mail, to bude mozna za 100let, nebo sem prehlid nejaky uzasny modul - rekneme za 5k + uzivatelska implementace (zadani emailu) za rekneme 2 hodiny prace po 1600,-.
Mluvim o poslani mailu s chybou zakaznikovi ND - tedy provozovateli shopu/jeho adminovi. Je fajn kdyz prijdete v pondeli a zjistite, ze shop cely vikend nejel protoze ... (a tady muze samozrejme byt tisic a jeden duvod, ale kdyz nevite ze neco nefunguje, tak muzete tezko resit co).
Predpokladam, ze laik se o firemni systemy nestara, i kdyz.... byl sem na jednom skoleni nejmenovaneho erp, ktery bezi samozrejme na SQL a ucastnily se i osoby, ktere netusily jak poskladat SQL query, ani co to vlastne je ... - nejspis jim dodavatel namluvil, ze na to zadnyho spravce nepotrebujou, ze si to muzou spravovat zensky z uctarny ...
Súhlasím s vami !!!!!!!! Netdirect nevie robiť internetové aplikácie!!!!! Mali by sme sa všetci ich konkurenti spojiť a písať všetky na fóra. Sú to podrazáci ako už som tu písal. Hovorme o svojich skúsenostiach a pokojne písajme ako ich klienti - to je jedno - svet musí pochopiť že sú tu iní a lepší výrobcovia e-shopov. Zastavme ich!!! Inak hrozí taký monopol ako má Seznam.
Při malém počtu klientů je opravdu problém zaplatit vývoj takových věcí. Ale dnes nemáte jako developer jinou možnost, protože ta návratnost platební brány pro obchodníka je sporná. Bran je hodně, a pak kdybyste měl každou platit, tak vás to položí. A při vědomí, že stejně vede dobírka je to zbytná funkce.
Zprovozněním platební brány investuje provozovatel do svého produktu. A provozovatel brány vás také může uvést ve svém seznamu "kde lze platit", takže je to i marketing, nejen platba za funkci.
Obecně platit se má za to, co přivádí zákazníky nebo uvolňuje ruce obchodníkovi.
Podle meho názoru je NetDirect velmi dobré řešení, ale brutálně předražené. Prostě pokud se podívám po trhu tak najdu desítky srovnatelných produktu za leckdy i setinové ceny. A to se nebavím o opensource už kdosi nade mnou popisoval Simplii, shoptet, webczech, itstudio, shopsys atd atd...
Když se pak koukám na tyto funkčně téměř totožné produkty a porovnám jejich desetitisícovou cenou s milionovou cenou u net direct pak musím pogratulovat obchdnikum netdirectu.
Podívejte se do sekce aukra kariera http://kariera.aukro.cz/ Aukro hledá zaměstnance do IT oddělení - Ostrava, Aukro nemá žádnou pobočku v Ostravě. Netdirect má sídlo v Ostravě. Aukro nemá žádné MS založené produkty. Netdirect je Microsoft gold certified partner. Konec mé fabulace.
Malý počet klientů je přece problém té firmy, která ten malý počet klientů má a nemůže z toho přece vinit konkurenci resp. může, ale místo toho házení špíny by se měla firma zamyslet nad sebou a buďto s tím něco udělat nebo se na podnikání vykašlat.
A co se týče platebních bran, tak přeci když jednou platební bránu vytvořím, tak ji již jen opakovaně nasazuji s minimálními náklady.Jestli ona stěžující si firma po každé nasazuje bránu na novo, tak je to opět její neschopnost. A vzhledem k tomu, že shoptet, shopsys, simplia a i další výrobci dávají ty brány prakticky zadarmo, tak je evidentní, že to lze takto řešit.
Ono to není jen o počtu klientů.
Buďto běží všechny vaše e-shopy na jednom jádru (jako fastcentrik, shoptet, simplie, ...) nebo každý samostatně (jako shopcentrik, shopsys, ...).
Obojí má své výhody a nevýhody.
První varianta znamená obrovskou úsporu nákladů při zavádění nových funkcí, nahrávání oprav apod.. Znemožňuje (nebo velmi ztěžuje) však individualizaci jednotlivých e-shopů. Pak se Vám velmi často stane, že váš požadavek tvůrce proste nevytvoří, pokud není vhodný pro masu (= ostatní uživatele). A nebo vytvoří ale s jistými omezeními, ale stejně se mu do toho moc nechce.
Druhá varianta je opak. Máte ztížené aktualizace a opravy, ale zase si můžete dovolit provést na jakémkoliv e-shopu jakékoliv úpravy a změny na míru.
My (ShopSys) jsme si vybrali druhou cestu. Cílíme na klienty, kteří rostou (nebo už vyrostli) a ti vždy narazí na funkčnost, kterou chtějí dotvořit a mít tak konkurenční výhodu proti ostatním.
IMHO tato "zoficialneni" suskandy sem nepatri - pokud neni na pristi tyden svolana tiskova konference oznamujici deal, neprijemne to zasahne do moznych jednani ("kdo to vynesl, my nebo vy" ...). Suskanda je suskandou a nepatri do zavedenych medii mimo blogy, ap. Zpetne velka poklona H1, ze se jim podarilo tajit Ataxo temer do posledniho tydne.
Mame odlisnou zkusenost s NetDirectem, provozujeme nekolik shopu FastCentrik s nabytkem, jeden ShopCentrik a jeden FastCentrik open (konkretne nove spusteny http://www.nabytek.cz/ ). Vyzkouseli jsme vice dodavatelu a u NetDirectu jsme zakotvili. Shopy funguji dobre, servis take, komunikujeme bez problemu, takze pristup OK.
Je zvláštní jak "nějaký" pan Schwarz zaujatě píše o o tom, že jedna firma koupí druhou a jaké výhody/nevýhody pro obě strany může mít o) pokud by to teda byla pravda o) (docela by mě zajímalo jestli redakce Lupy ověřuje informace ve svých zveřejněných informacích...?). Jedna věc, ale jasná není - proč by to pan Schwarz psal tento článek? Že by ho z NetDirectu a Aukra vyhodili s jeho super platební metodou a takhle by se jim chtěl odměnit ?Inteligentní člověk si názor udělá...o)