Hlavní navigace

Názory k článku Proč se stal Tomáš Čupr osobností roku v anketě Křišťálová Lupa 2011

Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.

  • 24. 11. 2011 13:27

    George Orwell (neregistrovaný) ---.krasl.com

    Ta poslední věta je myslím naprosto výstižná.

    Ten pád skutečně hodně souvisí s tím, že zatímco zpočátku Slevomat (jako průkopník segmentu a "otec zakladatel") byl nejen poměrně transparentní a slušný (mohli jste se bez obav zeptat i na negativní věci), ale také měl opravdu zajímavé nabídky. Pro pamětníky zmíním např. 4 hovězí rumpsteaky s desertem v Solidní nejistotě za 199Kč (http://www.slevomat.cz/sleva/171-199-kc-za-4-rumpsteaky-i-s-prilohou-a-dezertem-sleva-81) a podobné. Dneska už takové nabídky nejsou, naopak zhusta se stává to, že se nabízí věci, které v oficiálním ceníku či lístku vůbec nejsou a to se pak "původní" cena nastřelí libovolně vysoko a nikdo nemá šanci na to přijít.

    Další věc je v tom, že ta tam je původní férovost nejen v jednání Slevomatu (či dalších slevových serverech, kde má podíl), ale i v tom, že se snaží své zákazníky obelhávat. Viz Vykupto (Slevomat tam má 35% podíl) nabízející lidem koupi pozemku na Měsíci nebo třeba "letitou" perlu 3 roky starou, kdy jde o kuličku nacpanou do perlorodky, která se za ty 3 roky jakž-takž stihne obalit ani ne 0,5mm tlustou vrstvičkou perleti. Nebo viz Zapakatel (Slevomat tuším 50% podíl) a umělé navýšení ceny výhradně po dobu trvání slevy na Zapakateli, psalo se o tom už tady: http://forum.lupa.cz/index.php?topic=936.0 a o tom, že klobouk byl ze 76 na jakoby 100 zdražen jen po dobu slevy se můžete přesvědčit sami http://tinyurl.com/c2cjjbl nebo Nebeslev a jeho "garance", které vezmou za své v momentě, kdy poskytovatel slevy odmítá slevu poskytnout, protože zjistil, že se mu to nevyplácí a Nebeslev - i přes veškeré záruky, že při neposkytnutí služby peníze vrátí sami - vás pošle do háje, ať si to řešíte s provozovatelem služby.

    No a v neposlední řadě je problém v tom, že řada podniků, co do nabízení slev jdou, to pojme stylem "za polovinu ceny i poloviční služby", takže vás čeká přeplněný hotel bez volného termínu pro služby v ceně voucheru (Morris), nebývale ošizené pizzy (U Plebána), vyhazov po třech vypitých pivech na voucher "na neomezenou konzumaci piva" s tím, že má právo odmítnout obsluhovat podnapilé (Pivní svět), speciální jídelní lístek pro majitele voucheru na 50% slevu s tím, že jídla jsou v něm o dost předražena oproti originálu, takže ze slevy 50% se stává tak 15% a nebo to, že pokud jdete na voucher s univerzální slevou 50% (čili nikoliv na konkrétní jídlo ve slevě), tak najednou nejsou ta dražší jídla jako třeba jehněčí (Kari Bazar) nebo hovězí či alkohol (Staročeská Rychta), zatímco v ten samý moment bez voucheru k dispozici jsou.

    Divíte se, že lidí, kteří se rádi nechávají nachytat, je čím dál tím méně?

  • 24. 11. 2011 12:22

    Petr (neregistrovaný) 93.99.50.---

    Já si myslím, že Tomáš Čupr si to zasloužil - jednooký mezi slepými králem. Bohužel souhlasím s mazáním příspěvků. Není potřeba kritizovat, stačí najít negativní referenci na produkt/službu a slušně se zeptat na názor provozovatele a příspěvek se nikdy nezobrazí ostatním.
    Všichni odhadovali velikost trhu slevových serverů na 3 miliardy a dnes říkají 1,8-2 miliardy. Snížení o 1 miliardu je slušnej pád... třetina velikosti trhu se neztrácí každý den. Nevím, jestli některý český novinář někdy viděl miliardu korun, nejspíš asi jo, když to média přešla s ledovým klidem. Myslím, že je to výsledkem kvality nabízených služeb a přístupu slevových serverů k zákazníkům.

  • 24. 11. 2011 10:10

    George Orwell (neregistrovaný) ---.krasl.com

    Tomáše Čupra bych spolu s iDNES a pořadatelem ankety, tedy Internet Info, nominoval na "cenzora roku".

    Tomáš Čupr pro titul "cenzor roku" dělá nemálo - na Slevomatu nechává brutálně cenzurovat diskuze. Stačí napsat nedobrou zkušenost z daného podniku a za chvíli je smazaná. Uděláte to ještě a už do diskuze nikdy nic nepřidáte. Přesto, že diskutujete slušně, k věci a dobře argumentujete. Po několika negativních reakcích v diskuzích pak zrušili i diskuze u Testovače. Není jim přitom trapné tvářit se navenek vstřícně a cenzurované diskuze uvádět "Máte dotaz? Zeptejte se nás na cokoliv". Slušelo by se dodat "a co se nám nebude líbit, tak smažeme a vás zablokujeme".

    Na druhé místo cenzora roku bych dal iDNES a její vyhlášené cenzorské zásahy za komentáře, které zhusta obsahují tytéž formulace či výrazy jako článek, pod kterým diskuze je.

    A třetí místo dostává Internet Info za cenzorské zásahy do hlasování, kdy po ukončení nominační fáze v rozporu s vlastními podmínkami (s velkou snahou to aspoň nějak okecat) vyloučila některé nominované s tím, že porušují zákon, zatímco u jiných totéž podezření odmítla, že jim nepřísluší toto hodnotit. Na všechny jeden metr berte, a ne jako doteď dva. Vlastně fuj, to byla rasistická a diskriminační věta. Na jedny se bere metr přísnější a na ty druhé benevolentnější, tak je to přece správně.

  • 24. 11. 2011 10:38

    lol (neregistrovaný) ---.170.broadband6.iol.cz

    ale kolego, budte politicky korektni. tady nejde o zadnou cenzuru, ale o moderovani diskuse prece!

  • 24. 11. 2011 15:57

    Kolobota (neregistrovaný) ---.78.broadband9.iol.cz

    Diky za prehled. Presne tento pocit z toho mam, já jsem vyuzil desitky nabidek, zejmena z jara a dílem náhody a dílem pečlivého vyberu jsem byl spokojen, nekdy i hodne. Kolem prazdnin jsem mel tendenci nakupovat dale a proste neni co.
    Ty portaly snad radi dodavatelům jak to ojebat. Dávají k ubytovani kosmetické balíčky v hodnote 500 Kc, z kterych pak slevuji cely pobyt, uvádí sumy jako 1600 Kc za kachnu nebo 350 Kc za tatarak, už pri cteni to trhá zily.
    Klidne koupim "kazdy den" jeden voucher ale neni kde.

  • 24. 11. 2011 21:21

    George Orwell (neregistrovaný) ---.krasl.com

    > Ty portaly snad radi dodavatelům jak to ojebat. Dávají k ubytovani
    > kosmetické balíčky v hodnote 500 Kc, z kterych pak slevuji cely pobyt

    Ale jistě, to jsem myslel, že je obecně známo, že slevové servery (resp. jejich obchodníci) mají takovou příručku, kde přesně na tyhle věci, co vy radíte, klienty navádí. Přidávat nezajímavé věci "do balíčku", zejména služby, jejichž poskytnutí víceméně nic nestojí a umožní to navýšit jak původní, tak sníženou cenu. Nebo viz výše nabízet "výjimečné nabídky", které nikde jinde než na slevovém serveru nenajdete a chybí tam možnost ověření ceny a slevy.

    Docela rád bych četl nějakou konkrétní zkušenost provozovatele slevy, jak moc se mu vyplatily. Myslím, že jsou lákani na vracející se klienty a že je to v drtivé většině případů iluze, protože klienti s voucherem půjdou příště zase tam, kde budou mít voucher a za plnou cenu se vracet nebudou. Nebo jeden ze sta.

  • 24. 11. 2011 21:41

    R61 (neregistrovaný) ---.79.broadband5.iol.cz

    Já mu částečně věřím, prostě přijme vysvětlení řezníka a když se dokáže že to není pravda, tak co s tím? Přiznat že naletěl on nebo hrát mrtvýho brouka? Nevěřím že s ním domlouval podvod s mraženým masem.
    Já jsem našemu hostinskýmu taky moc radosti nepřidal, byla to totiž hospoda kam chodím 1-2x týdně a večeřím tam, většinou platím okolo 150 Kč. Hospoda prodala 40 voucherů, z čehož jsem koupil 20ks já.

  • 24. 11. 2011 22:11

    George Orwell (neregistrovaný) ---.krasl.com

    Za to, že vysvětlení s mraženým masem nebylo výsledkem dohody Slevomatu s řezníkem, jak se pokusit z podvodu vybruslit aspoň trochu ze ctí, bych nedal ani zlámanou grešli.

    Minimálně zpočátku, řekněme vloni, kdy Slevomat nebyl plný špíny jako letos, bych očekával, že se k věci postaví se ctí - přizná se, že byl podveden, akci okamžitě ukončí a po provozovateli bude chtít vysoké smluvní penále, protože podobné podvody mají značně negativní dopad na pověst Slevomatu. Chybu může udělat každý, důležité je, jak se k ní postaví.

    To, že dvakrát lhali (jednou s původní cenou, podruhé s mraženým masem) a po odhalení hráli mrtvého brouka na mě spíš působí dojmem, že Slevomat nebyl řezníkem podveden, ale na podvodu se přímo účastnil (moje spekulace je, že například tím, že řezníkovi poradil, aby cenu uměle zvednul, protože oni na svém serveru musí nabízet slevu aspoň 50%, aby to vypadalo zajímavě, a řezník si těžko může dovolit prodávat pod náklady) . A vzhledem k počtu zainteresovaných osob, které se o všech těch lžích dozvěděly, asi nešlo diskuzi dodatečně zcenzurovat, jako se to děje nyní.

  • 24. 11. 2011 21:32

    George Orwell (neregistrovaný) ---.krasl.com

    No výborně, už se přes autocenzora v Lupě dostávám...

    Evidentně jsou tací, kteří se z jeho chyb poučili, např. řezník Moravec z Prahy. Ten prodává nízký roštěnec za 460Kč/kg, avšak na Slevomatu jako původní cenu uvedl 756Kč/kg, takže po "slevě 50%" jste se dostali na 378Kč/kg. Lidé nejsou úplně blbí, trik mu odhalili a v diskuzi (kupodivu nezcenzurované) na to upozornili. Načež je tam přímo "osobnost roku" pan Čupr začal přesvědčovat, že ta cedule "jihoamerický nízký roštěnec 460Kč/kg", co viděli za výlohou, nebyla na to maso, co je teď na Slevomatu v akci, ale na jiné, horší zmražené maso (!!!).

    Poté, co na to zareagoval pravidelný zákazník onoho řeznictví příspěvkem "Do tohoto řeznictví chodím pravidelně od minulé akce, minulý měsíc jsem tam kupoval ČERSTVÝ uruguayský vakuově balený RIB EYE steak za 465 Kč/kg", se pan Čupr stáhl a přestal se k podvodu vyjadřovat úplně. Pro zájemce opět odkaz http://www.slevomat.cz/sleva/diskuze/4398

    Vlastně se panu Čuprovi už ani nedivím, že cenzuruje a ruší diskuze. Chtít podvádět lidi jde blbě, když se to hned odhalí a začne slepičit v diskuzi.

  • 24. 11. 2011 9:39

    ctenar (neregistrovaný) ---.tmcz.cz

    Zisk nebo ztrata? to je oč tu běží. Pokud je slevomat.cz v plusu tak mu to ocenění patří.

  • 24. 11. 2011 21:31

    George Orwell (neregistrovaný) ---.krasl.com

    Pokračování, bohužel mě Lupa cenzuruje automatickým cenzurovátkem (Váš příspěvek byl automatickým filtrem vyhodnocen jako spam a nebude přijat.), tak to posílám po částech.

    Ostatně zájemcům o tom, jak slevomaty fungují na pozadí, vřele doporučuju autentické příspěvky majitele lahůdkářství pana Bajera z blogu Cuketky tinyurl.com/cbxxlkx a dodám že ten nejmenovaný slevový server, co ho napálil, byl Vy-kup-to a zmíněná akce je tady http://tinyurl.com/cc2z8by

  • 24. 11. 2011 15:10

    Jaroslav Martinec (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz

    Pěkně shrnuto.

    Oblbovat lidi nejde do nekonečna. Párkrát jsme se nachytal a tím pro mě "slevy" skončily.

    Už bych to nikomu nedoporučil, protože je to špína. Slevomat býval jakási záruka kvality, ale dnes už je špína i on.