Musim reagovat. Jsem nekolik mesicu clenem vymenneho reklamniho systemu od Empyrea s pomerem 1:1 a musim rict, ze jsem nadmiru spokojen, pocinaje funkcnosti systemu a konce serioznim jednanim ze strany jeho provozovatelu. Po neprilis vydarenych zkusenostech s Mr.Linxem (kod mi pri aplikaci delal problemy a odpoved na muj dotaz nebyla dost rychla) a Billboardem, ktery ma spoustu nedokonalosti, jsem privital nabidku Karla Panka na zkousku jeho noveho systemu. Lidem jako je Zdenek Polach bych doporucil, aby system vyzkouseli a teprv pak nad nim vznaseli soudy. Po dopracovani nekterych neduhu, jako jsou pravidla, bude system bezkonkurencni. Pro me je uz ted.
Ja jsem se o Linxech vubec nebavil, kolik nabizeji nebo ne, precti si zpravu, na kterou jsem reagoval :-))) O svych zkusenostech s jistou veci se tu nebudu rozepisovat, to nema cenu, ale nevim, co sem tahas, co nabizi Linx, kdyz jsem jen konstatoval, ze BillBoard to ma nove a ze ja jsem spokojenej s nim.
Vazeny pane Polach (VRECO). Cilem reklamniho systemu 1:1 je strategicke budovani obchodniho jmena nasi relativne mlade spolecnosti EMPYREUM SERVICE DEVELOPMENT. NAS POMER 1:1 SE ZA ZADNYCH OKOLNOSTI NEZMENI.
Navic reklamni system je jednou z vice sluzeb, ktere poskytujeme, navstivte prosim nekdy adresy HTTP://WWW.HLEDAC.CZ/ nebo HTTP://WWW.ARCHON.CZ/.
Vase konstatace o duveryhodnosti z titulu velikosti investoru je bezpredmetna a nema v teto souvislosti naprosto zadnou hodnotu.
V pripade zajmu o blizsi informace prosim kontaktujte naseho investora (investor@empyreum.cz).
Vazeny pane 'pytel'. Mohu Vas ujistit, ze soudem ani stihanim se obecne NEDA vyhrozovat. Z duvodu zachovani objektivity si zde dovolim citovat cast dokumentace REKLAMNIHO SYSTEMU EMPYREUM 1:1, o ktere zde hovorite. Nasledujici odstavec je primo vazan k porusovani pravidel ve smyslu aktivovani NEZAKONNYCH BANNERU, resp. propagovani www stranek s NEZAKONNYM OBSAHEM.
--
Důsledkem opakovaného porušování pravidel bez odezvy na upozornění společností Empyreum Service Development může
být i právní řízení ve věci náhrady vzniklých škod.
--
Jelikoz lze v reklamnim systemu Empyreum 1:1 aktivovat banner OKAMZITE a KONTROLA PROBIHA ZPETNE, je tento odstavec nevyhnutelny.
Jakekoliv dotazy k REKLAMNIMU SYSTEMU EMPYREUM 1:1 radi zodpovime na info@empyreum.cz, popr. Karel.Panek@empyreum.cz, popr. tel. cisle +420 2 20612199.
No nez Empyreum, tak radsi nic. Jeste nez se zapises, tak ti vyhrozuji soudem a stihanim. Tak ja jsem radeji zustal u Billa Borda. Ti asi vi ktera bije. O Emp. se da jen silne pochybovat
Vreco vreco, ty mas IQ tve stare. Kdyz se podivas na Emoyreum, tak to musi byt 1:1, kdyz nemaji placenou reklamu. A ja jsem to u nich zkusil a je to vubec prvni vymenik, kde se mi nekdo ozval, ze na mne prisel diky nejakemu vymeniku.
Mily Vreco, nez neco napises, zjisti si alespon zakladni fakta - mr.linx garantuje v podminkach pomer 1:2, nikoliv 1:1. Nicmene realny pomer se 1:1 VELMI blizi - vyzkouseno na nekolika milionech protocenych impresi.
A co z toho mate? Verohodnejsi mi prijde BillBoard.cz nabizejici PLOVOUCI pomer 1:1 s tim, ze kdyz bude placena reklama, tak se clenum ten pomer snizi treba na 8:9 nebo 7:9, proste garantovano je 1:2 s tim, ze to muze byt az 1:1 a dava to smysl - nic v dnesni dobe neni zadarmo a za BillBoardem stoji velke firmy. Uprimne receno - vice verim jim, nez nevyzkousenemu systemu, zvlaste, kdyz si na sebe nevydela, nebot pomer 1:1 neumoznuje vkladat placene reklamy klientu... Je to mozna dobre, ale je nutne mit se na pozoru :-)))