Vlákno názorů k článku Proč významné servery opustily Mr.Linx? od Martin Kuba - Vyjádření k článku, který vyšel na serveru Lupa...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 4. 4. 2000 19:12

    Martin Kuba (neregistrovaný)
    Vyjádření k článku, který vyšel na serveru Lupa (jednoho z iniciátorů akce), kde pan Antoš šíří zcela nepodložené informace o obchodních postupech a zásadách sítě Mr.Lin(x).

    Od samého začátku Mr.Lin(x) stavěl (zcela pochopitelně) svoji obchodní strategii na tom, abychom nekonkurovali členským serverům v prodeji reklamního prostoru a jednoznačně jsme deklarovali, že nelze v síti Mr.Lin(x) zakoupit prostor na jednotlivém serveru a už vůbec ne pod cenou nabízenou jednotlivým členským serverem.

    V síti Mr.Lin(x) lze zakoupit jen cílovou skupinu (Reklamní balíček), ve které je zařazeno několik serverů s různou cenou reklamního prostoru, a proto jeho zprůměrovaná cena (s ohledem na počet impressions) může být nižší než cena nejdražšího z nich.

    Pokud p. Antoš tvrdí, že jsme mu nabídli konkrétní server za cenu nižší než je cena daného serveru, pak lže 2x. Jednou, že jsme mu nabídli konkrétní server sítě Mr.Lin(x) a podruhé když říká, že za nižší cenu.

    P. Antoš opírá veškerá svá tvrzení o následující odstavec, cituji:

    "...V poslední době však Mr.Linx patrně sáhl k ještě cílenějším zbraním. Inzerentům už totiž zřejmě nenabízí jen reklamu v Mr.Linxovi jako takovém, ale přímo na jednotlivých serverech. Toto tvrzení opírám o informace od několika našich klientů, zkušenosti dalších serverů a především o obšírný telefonický rozhovor, který jsem minulý týden vedl nejprve s obchodním zástupcem Computer Pressu Pavlem Illichmannem, který má prodej Mr.Linxe na starosti, a posléze přímo s předsedou představenstva Computer Pressu Jiřím Hlavenkou... "

    p. Antoš píše, že jsme "patrně sáhli" a "zřejmě nenabízíme" a další část článku jsou jen spekulace nad tím, co se stane, kdybychom tak opravdu činili. Je vidět, že p. Antoš ovládá umění manipulace, když na základě zcela nepodložených "faktů" konstruuje své velice podstatné obvinění, kterým se snaží síť Mr.Lin(x) záměrně poškodit.

    Rád bych na tomto místě ujistil naše stávající členy systému, že zakoupit prostor na jejich serveru samostatně lze jen v jejich obchodním oddělení, popřípadě přes nás, avšak výhradně za ceny jimi stanovené.

    Martin Kuba
    Clark NetProject, spol. s r.o.
    Ředitel
    martin.kuba@clark.cz

    Více informací na http://Mr.Linx.cz
  • 4. 4. 2000 19:46

    Jiri Pallas (neregistrovaný)
    Vyhledem k tomu,ze v mnoha pripadech tvori nekolik malo serveru vetsinu prostoru v Linxem nabizenych produktech (packy) je diskuze o tom zda Linx prodava misto na sitech nebo v packu malicherna. Na nasem http://auto.bazar.cz se po vetsinu casu prohanela Volva prodana Linxem. Jestli prodaval Linx nas bazar v packu nebo ne je celkem jedno. Kazdopadne je na case prejit na system kde nebude mozno na stejnem miste prodavat soucasne reklamu konkurujicim si produktum. Chceme striktne rozlisovat vymenu a prodej. Maji li Billboard nebo Linx zajem prodavat reklamu na Seznamku, Bazar a nebo Byty jsou vitani a dostanou za prodej odmenu jako jakakoli jina agentura. V podstate se stanou konkurenty MIA. V opacnem pripade budeme nejspise nuceni provozovat vlastni vymenny system. Jak si vsichni mohli vsimnout podilela se na akci vetsina nejvetsich poskytovatelu obsahu a presto, ze si mnozi z nich konkuruji (napr Seznam-Atlas-Centrum) trvalo zorganizovani cele akce mene nez 30 minut.
    Akce, ktera mela za cil vyvolat jednani kolem otazek ktere nas jiz dlouho trapi pouze ukazala, ze se prichodem noveho majitele Linxe zmenila i atmosfera. Na Zive si vybrali nejslabsiho signatare - Lupu a vzhodili odkazy jiz snad v patek.
    Poznamka:
    Billboard.cz prokazal, ze zvladne 3.000.000 banneru za den a jestli se nic neymeni bude kralem ceskych vymeniku...
  • 4. 4. 2000 21:31

    Karel Mop (neregistrovaný)
    Ne ze bych se nejak zvlaste chtel zastavat systemu mr.linx, ale kritika od majitele serveru ktery porusoval linxovi pravidla automatickym reloadem banneru cimz si hodne polepsil ve sve navstevnosti a vsichni jsme tak meli moznost videt mraky banneru seznamka a bazar uplne vsude, me prijde ponekud nevhodna. Nebyl to snad mr.linx kdo byl v danem pripade podveden a kdo tak prispel ke zvyseni vasi navstevnosti ? A muze firma ktera zaplavovala internet bannery ktere byli prokazatelne ukradeny jinemu serveru kazat neco o moralce?
  • 4. 4. 2000 22:08

    Martin Cerveny (neregistrovaný)
    Vazeny pane Pallas, jelikoz je mi znamo, ze Vas server CHAT.SEZNAMKA.CZ porusoval pravidla Mr.Linxe, tak bych se byt Vami moc neozyval. Vas banner se v chatu Seznamky reloaduje po 300 sekundach, coz odporuje pravidlum, jelikoz je tam JASNE napsano, ze banner se nesmi reloadovat!!! Pokud skoncite, tak bude aspon o jednoho podvodnika v systemu Linxe mene. ZDE je prepis Pravidel Linxe!!!

    **** 12) HTML kód nemůže být umísťován na stránkách, kde probíhá automatické načtení (Reload) nebo jsou vytvořena tak, aby se přecházelo na další stránky bez jakéhokoli zásahu návštěvníka. Uživatelé systému nebudou umisťovat HTML kód na stránky tak, aby došlo pouze k zdánlivému načtení banneru bez jeho reálného zobrazení na stránce uživatele.
  • 4. 4. 2000 22:08

    Martin Cerveny (neregistrovaný)
    Vazeny pane Pallas, jelikoz je mi znamo, ze Vas server CHAT.SEZNAMKA.CZ porusoval pravidla Mr.Linxe, tak bych se byt Vami moc neozyval. Vas banner se v chatu Seznamky reloaduje po 300 sekundach, coz odporuje pravidlum, jelikoz je tam JASNE napsano, ze banner se nesmi reloadovat!!! Pokud skoncite, tak bude aspon o jednoho podvodnika v systemu Linxe mene. ZDE je prepis Pravidel Linxe!!!

    **** 12) HTML kód nemůže být umísťován na stránkách, kde probíhá automatické načtení (Reload) nebo jsou vytvořena tak, aby se přecházelo na další stránky bez jakéhokoli zásahu návštěvníka. Uživatelé systému nebudou umisťovat HTML kód na stránky tak, aby došlo pouze k zdánlivému načtení banneru bez jeho reálného zobrazení na stránce uživatele.
  • 5. 4. 2000 11:06

    jiri pallas (neregistrovaný)
    Na chatu Seznamky se bannery opravdu reloaduji, ale ne bannery billboardu nebo linxe. Pokud by tomu tak bylo tak by s nami asi zatocili.
  • 5. 4. 2000 11:32

    Miroslav Kučera (neregistrovaný)
    Tak to neni pravda - reloaduji se i bannery Mr.linxe - pred nejakou dobou jsem chodil na chat seznamky, byl jsem tam asi 3-4 hodiny denne (asi pred rokem) a bannery Mr.linxe se tocily a tocily se i v poslednich mesicich.

    KDyz jsem na Invexu 1999 zavital i ke stanku Mr.linxe, a nadhodil tento problem, bylo mi receno, ze konkretne u Seznamky to nevadi, protoze lidi diskutuji nekolik hodin v dane mistnosti a reloadovani banneru tak nevadi...
  • 5. 4. 2000 11:37

    Zdeněk Polách (neregistrovaný)
    Myslim si, pane Cerveny, ze reloadovani banneru po nekolika minutach je mnohem etictejsi, nez reloadnuti banneru po kazdem odenterovani prispevku na Vami provozovanem chatu! Tam se totiz banner zmeni treba kazdych 20 sekund, nikoliv az po peti minutach a clovek, kterej pise, si toho mnohdy ani nevsimne.
  • 4. 4. 2000 22:22

    Daniel Docekal (neregistrovaný)
    Po přečtení útočného vyjádření Martina Kuby nemohu nereagovat a dávám tímto na vědomí, (skoro to tak vypadá jako by Martin Kuba už psal žalobu) ýe se jednoznačně stavím na stranu Marka Antoše a potvrzuji informace které uvádí.

    Již několik měsíců trvající agresivita prodejců Mr.Linxe vstupujících do totožných dveří jako servery a reklamní agentury, ale nabízejících totéž za polovinu ceny je více než dobře známa všem kdo se s touto aktivitou setkali a Světem Namodro je již déle sledována. Je vcelku logické, že podobná akce vyvolala reakci a postižení se ozvali - pokud se někdo rozhodl jít hlavou proti zdi, je jenom otázkou jak dlouho mu to vydrží.

    Nevím nakolik si Martin Kuba (Linx) a Computer Press představují, že celou záležitost vyřeší tím, že Marka Antoše (prozatím jediného kdo má tu odvahu to říci veřejně) označí za dvojnásobného lháře. Jako adekvátnější řešení by mi přišlo přiznání problému, omluva a náprava. Bylo by to rozhodně profesionálnější a čestnější, než obvyklý způsob zamlouvání problému a přehazování jej na druhou stranu.

    Trpělivost velkých serverů podepsaných pod pátečním tiskovým prohlášením je až obdivuhodná. Zároveň to vidím jako chybu, měli omezit hrnutí přebytečných impresí do Mr.Linxe již dříve a využívat jej skutečně jenom k výměnnému, občasnému účelu - předešlo by se tak tomu, že Mr.Linx defacto přerostl všem přes hlavu - za což si ovšem dotyční, bohužel, mohou sami.

    Zároveň by si bylo dobré uvědomit, že výměnné systémy zůstanou jednou provždy výměnnými systémy - jako prostředky pro reklamní působení jsou problematické, nespolehlivé a nedokáží objednateli zaručit to co si objednal. Jejich hlavní vlastností je totiž to, že nikdy není jisté, že jakákoliv pozice (server, stránka) bude reklamu skutečně zobrazovat v potřebném (pokud vůbec) počtu. Proto jsou výměnné reklamní systémy ve světě chápany jako doplňková aktivita - což se dost dobře neslučuje s ambicemi Mr.Linxe.

    Podobné aktivity (a následné nevhodné reagování na vzniklý problém) zcela zbytečně poškozují český Internet kdy reklama je skutečně jediným možným majoritním zdrojem příjmu pro toho kdo poskytuje obsah. Pokud se Mr.Linx rozhodl podřezávat sám sobě větev, bylo by velmi dobré, kdyby tak nečinil i ostatním.
  • 5. 4. 2000 0:29

    Roman Franc (neregistrovaný)
    Myslm si, e pokud toho vichni nechme a sejdeme
    se na morav ve sklep, tak uvidte, e se vechno vye.
    stejn je to pod kolem penz. Kad um nco, m rzn kontakty a
    spojime-li slu dohromady udlme nco velkho. Pro sebe i pro inzerenty.
    A pokud se nm to nepovede, tak se opijeme a zkamardme!
    I to me bt pozitivn prvn krok k dalm Vaim diskusm.

    P.S. Objenvky sklepa, na adrese mailoo:root@email.cz

  • 5. 4. 2000 12:59

    Lukas Pelikan (neregistrovaný)
    Podle pekne poskladanych znaku v textu, to vypada, ze pan Franc ve vinnem sklepe sedi uz od minuleho patku a popiji moravske bile :) Jinak 100% souhlasim a jako dukaz podpory jsem si ted otevrel sedmicku vlasskeho ryzlinku.
  • 5. 4. 2000 9:53

    David Rohleder (neregistrovaný)
    Nejak ve Vasi odpovedi nevidim odpoved na to, zda Marek Antos opravdu mluvil s vasim zastupcem p. Illichmannem, ktery mu mel tvrdit to, co zde publikoval.

    Pokud se neni Computer Press schopen vyjadrit i pres primy dotaz, tak se prece nemuzete divit, ze autor muze vychazet pouze ze svych zjisteni a nazoru jinych stran.

    To, ze Marek Antos sahnul po slovech "zrejme nabozime" chapu jako jeho opatrnost, kdy Vam daval jeste dodatecnou moznost se vyjadrit.

    Tvrdit, ze Marek Antos lze, je od Vas opravdu odvazne. Podle meho nazoru by to mohlo v nejhorsim pripade byt pouhe "sdelovani nepravdy", zpusobene Vasi neschopnosti vydat nejake rozumne prohlaseni.

    Myslim, ze by si to zaslouzilo omluvu.

  • 5. 4. 2000 9:54

    Miroslav Kučera (neregistrovaný)
    Chtel bych se jenom zeptat, jake mate vy dukazy, jak nas presvedcite, ze to, co Marek Antos napsal, jsou jenom nepodlozena fakta? Protiargumentování slovy "patrne, zrejme" k nicemu nevede a nikoho nepresvedci o nevine Mr.linxe ci CP. Zajimalo by me, cim by Mr.linx argumentoval, kdyby ve clanku tyto slova nebyla zminena...?

    Jestli i Dan Docekal potvrdil slova Marka Antose, neni se podle me o cem bavit a vice dalsich svedku neni potreba. Myslite si, ze ostatni podepsali ono tiskove prohlaseni jenom tak, z medialnich duvodu? Zasmejme se:o)))

    Obavam se, ze duveryhodnost Seznamu, Sveta namodro, Mobilu, Lupy apod. je mnohem vyssi nez Mr.linxe...
  • 5. 4. 2000 10:43

    Jirka M. (neregistrovaný)
    Pánové Kubo a Antoši,
    zdá se mi, že pouze střílíte ostrými náboji proti sobě. Nechci Vám do toho kecat, ale jste snad obchodní partneři a musíte hledat jak docílit společného prospěchu. Proč jste si nesedli na tento problém ještě před přerušením spolupráce? A výrazy Martina Kuby jako "lže 2x" atd. mi nepřipadají hodné úrovni a významu manažera firmy Clark. Sám Mr. Linx využívám (pro mojich 30 IP denně stačí bohatě :o) ) a přeji tedy oběma stranám co nejrychlejší vyřešení sporu!
  • 5. 4. 2000 11:33

    Zdeněk Polách (neregistrovaný)

    Vazeny pane Kubo,

    Vase reakce mi pripomnela prislovi: Zlodej krici, chytte zlodeje! Obhajujete tady neobhajitelne a napadate pana Antose za to, ze se zachoval jako profesional. Slova "patrne" a "zrejme" totiz neznaci fakt, ze by si tim nebyl jist, ale jeho zkusenost, nebot vynechanim techto malichernych sluvek by v pripadnem pravnim sporu s Vasi firmou nemusel vyhrat. Je videt, ze nejste novinar, kazda prirucka novinare totiz radi v pripade podobnych sporu tvrzeni proti tvrzeni pouzivat tyto slova a byt z obliga.

    Co se tyce vaseho prodeje inzerce na jednotlivych serverech - neco jineho je psat na svych webovych strankach a neco jineho je nabizet klientum. Nemyslim si, ze by se manazeri velkych serveru vzbourili jen tak, bezduvodne, aby povznesli konkurencni BillBoard a Linxe zaslapali do zeme. Souhlasim s panem Pallasem - sibovani stranek v ramci projektu Mr.Linx do jednotlivych reklamnich packu, kdy nektere servery se stejnym zamerenim jsou v uplne jinych balickach, je prinejmensim podivne, navic je fakt, ze vetsina techto balicku stavi na jednom/dvou znamejsich serverech z daneho packu a protoze zobrazi nejvice banneru, tak tam jde taky nejvetsi objem inzerce. To je, myslim si, prinejmensim neeticke, nicmene jak rikam - kdyby se maximalni cileni omezilo jen na reklamni packy, nic proti, ovsem vlezdoprdelisticke nabidky "vyznamnym klientum" moznost zacilit kampan na jednotlivy server... Vy o tom vite sve nejlepe, ostatne toto jste zatim Vy ani nikdo z Computer Pressu nevyvratil.

    Dale me fascinuje, jak tady nazyvate pana Antose lharem za clanek, ktery napsal, pricemz na jeho strane je vetsina velkych serveru a zkusenosti, ktere ma on, ma spousta celnich predstavitelu internetovych firem, ktere dane projekty provozuji. Vzpomente si ale na to, JAK JSTE VY PODVEDL MOBIL SERVER a proste jej z Linxe vysoupl a uzavrel "pokrevni bratrovstvi" s Computer Pressem. V podstate to bylo, jako byste odkopl sveho bratra, nebot prave Mobil server vas masivni podporou na svych serverech dostal tam, kde jste byli do doby, nez jste zacali delat blbosti. Asi se vam z tolika denne zobrazovanych banneru zacala motat hlava nebo co, upadl jste a pak jste zacal podvadet jak sveho byvaleho partnera, tak nyni sve vyznamne klienty. Proto si myslim, ze vy byste se mel v prvni rade zdrzet komentaru o tom, jestli je nekdo lhar!

    Navic, co se podvodu tyce, prvni si uvedomte, ze sotva nekomu vynadate ze lze, hned ho okradete! Proc rusite konta s nasporenyma impresema klientum, kteri se podepsali pod ono tiskove prohlaseni? Pokud vim, nevystoupili ze systemu podle bodu 12, jen prestali zobrazovat vase bannery, na coz maji svate pravo! A ukradenim jejich nasporenych impresi svym vyrokum prilis na duveryhodnosti nepridate!

    Kdybyste se radsi, namisto svych zavadejicich vylevu zamyslel nad tim, co v posledni dobe delate za prasarny a nenadaval tady do lharu slusnym lidem!!!

    Zdeněk Polách, BonusWeb.cz - http://www.bonusweb.cz

  • 5. 4. 2000 14:21

    Vaclav Dvorak (neregistrovaný)
    Přehlédl jsem něco, anebo se pan Kuba skutečně dokonce ani nesnaží vyvrátit obvinění, že prodává reklamu na cizích serverech, které z tohoto prodeje však nevidí ani haléř (ať už je to za stejnou, nebo nižší cenu)????
  • 5. 4. 2000 15:58

    David Rohleder (neregistrovaný)
    Ne, neprehledl. Tak proste funguji vymenne systemy. Organizator vyhlasi treba pomer 1:2, tj. za 1 meho banneru na cizi strance musim zobrazit 2 bannery nekoho jineho. Takto je to pro zucastnene servery zadarmo a zbytek muze organizator prodavat. Organizator ma sve naklady (programovani, pripojeni, atd) a hradi je z prodeje banneru.

    Problem je v tom, ze servery prodavaji svou reklamu za ruzne ceny, ktere jsou ovsem vyssi nez ceny ve vymennem systemu, ktery se na strankach objevuje take. Takze je to udelano tak, ze neni mozne dat reklamu ve vymennem systemu pouze na urcity server, ale na skupinu serveru (nektere jsou hodne navstevovane, nektere malo).

    Ostatne muzete se podivat na pravidle mr.Linxe.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).