Programová šéfka Novy: Tvrzení, že nás Prima porážela, je zavádějící

4. 9. 2012
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Televize Nova si chce udržet týdenní podíl na publiku 40 %. Seriál Gympl s ručením omezeným, který ovládl její obrazovku, začala připravovat v roce 2010.

Programová ředitelka skupiny Nova Alex Ruzek v rozhovoru pro týdeník Marketing&Media zapochybovala o tom, že TV Nova by během prázdnin ztratila pozici jedničky na trhu. Reagovala tak na rozhovor programového šéfa Primy Petra Vladyky, který si ve stejném oborovém magazínu pochválil letní sezónu a především fakt, že tato skupina byla několikrát nad Novou, a že už ji tudíž není možné považovat ze lídra ve sledovanosti na našem televizním trhu.

K TÉMATU: Šéf programu Primy: Musíme lidem vymazat z hlavy, že Nova je televizní jedničkou

Tvrzení Primy, že porazila dva týdny Novu je velmi zavádějící. Oni se na naši úroveň dostali dvakrát v celodenní sledovanosti ve skupině 15+. Pro televizi Nova jsou zásadní výsledky sledovanosti ve skupině 15–54 v prime timu (hlavním vysílacím čase, pozn. red.). Tam na nás Prima neustále výrazně ztrácí. Myslím, že už letošní léto ukázalo díky investici právě do Farmy, že je to pro nás důležitá sezona, konstatovala Ruzek, podle které Nova bude určitě i nadále do letního schématu investovat, ale nebude pro ni pochopitelně prioritní.

ČTĚTE TAKÉ: Gympl nejsledovanějším pořadem pondělního večera, Základka prohrála s Helenou

Nova si chce nadále udržet týdenní průměr v podílu na publiku (share) 40 %. Mediální skupině se rozjela podzimní sezóna slibně. Pilotní díl seriálu Gympl s ®učením omezeným, který si odbyl premiéru v neděli, viděl přes milion a půl diváků, druhá část měla včera 1,24 milionu diváků. Pilot jsme točili loni v létě, první scénáře byly hotovy na podzim 2010. Takže plánujeme jej už nějakou chvíli, ale čekali jsme na vhodnou dobu, uvedla programová šéfka Novy.

Autor článku

Od září 2007 do ledna 2016 byl redaktorem DigiZone.cz. Kromě problematiky pirátství satelitní TV se zajímá také o dálkový příjem televize a VKV rozhlasu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).