Tiež za mi článok páči, zaujalo ma to - halvne tie postoje autora projektu a dôvody vzniku. Zaujímavé pohodové čítanie. Páčia sa mi triezve a realistické úvahy autora o webových službách. Podobnú srandu asi nikdy nevyužijem, ale držím mu palce.
Určitě se tomu nebráníme a po Líbimseti a eStránkách plánuji rozebrat i další projekty. Záleží ale také na ochotě provozovatelů odtajnit něco ze své kuchyně... Máte nějaké konkrétní tipy? Pokud ano, můžete je směrovat i na můj e-mail.
Co se týče vývoje návštěvnosti, ta je veřejně dostupná....vytáhl jsem si data z Netmonitoru za první půlrok letošního roku...z dat vyplývá, že z hlediska růstu návštěvnosti za první pololetí estranky rostou nejrychleji na českém trhu. nárůst je tam cca 500.000 reálných uživatelů, což představuje nárůst o cca 37%.....to je nejvíce ze všech....finance se asi dají odhadnout z toho čísla platících...alespoň přibližně...nevím ale jak je to s reklamou...vzhledem k počtu impresí může jít o zajímavá čísla...už jen díky možnosti cílení reklamy....to si myslím, že klienty zajímá...
Připojuji se k názoru, že by bylo dobré častěji psát o zajímavých projektech tohoto typu....a nejen o klíčových hráčích....
Myslím, že finanční výsledku tu nikdo zveřejňovat nebude, jsou součástí obchodního tajemství. A vývoj návštěvnosti taky ne, opět by to byly zajímavé informace pro konkurenci.
V článku sice není zásadní kritika a rozsáhlé hodnocení službym, ale i tak mi dal zajímavé informace, které mi o jiných projektech chybí. Jak a proč vznikl, co bylo hlavním impulsem, jak a proč rostl, jaké byly cíle a dokonce i představa o budoucnosti projektu....nehodnotil bych to tak špatně..
Důležité je podle mě si uvědomit, jaká je cílová skupina estranek..nejde o sluzbu pro profíky, ale pro ty, kdo s webem a internetem obecně začínají...
A této skupině prostě podle mého názoru vyhovují
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).