Hlavní navigace

Vlákno názorů k článku Provizní prodej na českém Internetu od Libor Nováček - Podělím se o špatnou zkušenost s jedním českým...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 11. 2. 2005 13:59

    Libor Nováček (neregistrovaný)
    Podělím se o špatnou zkušenost s jedním českým on-line klenotnictvím. Podle přehledu, který poskytují, je zhruba každá druhá objednávka na zlato či stříbro ;-) uvedena jako stornovaná (při 10% provizi to u objednávek za 1000 či 5000 zamrzí), objednávky ze září 2004 mají ještě stav "expedováno", takže provize je nepřiznaná atd. A majitel jen slibuje a slibuje, doslova: "musím se omluvit za stav některých objednávek, který je jako "Storno" a přesto jsou tyto obj. expedovány a zaplaceny a to se stalo nevratnou chybou v zápisu do databáze. O své provize ale pochopitelně nepřijdete - musíme se však dopočítat ručně dle poštovních výpisů.". Tohle slíbil 16.12. a nic moc se nezměnilo. Stornama se to tam stále jen hemží. Web je uvedený i na zde zmiňovaném seznamu http://affiliate.webz.cz. Možná se databáze nevratně přepsala i jiným partnerům, uvítám informace (mailem).

    Druhý případ - Bohemia Flowers dávala 6 %, někdy v srpnu 2004 přestal nově nasazený software provize počítat a koncem ledna 2005 byl na firmu prohlášen konkurz, takže místo peněz přišel jen dopis z obchodního soudu s usnesením o prohlášení konkurzu :-(
  • 11. 2. 2005 14:39

    Richi (neregistrovaný)
    Vím přesně o kterém obchodu mluvíte, máme ty samé zkušenosti, bohužel patří do skupiny obchodů kde ostatní fungují správně takže jsme taky čekali jistou solidnost.
    Třeba jim vážne lidi stornují objednávky, ono objednávat zlato přes net asi není ta nejlepší volba :-)
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).