Vlákno názorů k článku Průšvihy roku 2010, které se nás dotýkají od anonym - ad bomba - byl tam smajlík. Jakože vtip,...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 5. 1. 2011 9:08

    bez přezdívky

    ad bomba - byl tam smajlík. Jakože vtip, nadsázka...

    Ad arogance - můžete mi prosím do mailu poslat detaily? Fakt bych si rád poučil z chyb, co jsme udělali.
    Díky.

  • 5. 1. 2011 8:54

    bez přezdívky

    Ahoj Tome,
    ono je mnohem lepší dobře zkopírovat než blbě vymyslet. A vy k tomu kopírování přidáváte invence a jste dobrý. Mitoni jsou hlavi otevřené :)
    Na druhou stranu něco objevovat má taky své kouzlo...i když s výrazně vyšším rizikem, že člověk nic nenajde a ještě si rozbije ústa.

    K tý aroganci: To mě zajímá - napíšu ti, přemýšlím kde se to vzalo.

    Ad tříštění, ty silnější značky už mají desetitisíce fanoušků, takže už se s tím dá slušně operovat.

  • 5. 1. 2011 2:10

    Tomáš Čupr (neregistrovaný)

    Láďo klid, prokaž svou pravdu činy a výsledky, ne slovy :-) Myslím, že kámen úrazu a důvod vnímání Zootu jako propadáku je právě v očekáváních, která jste na začátku nastavili (a která jsi právě zvedl). Ale já vám docela věřím, i když souhlasím, že exekučně to zvládnuté nebylo a arogance je v Zootu moc i na mě. Ale model je to skvělý, otáčíte to a až to poladíte, tak to bude hodně zajímavě. Držím pěsti.

    Jen pár věcí:

    - Díky za cenné informace a čísla :-)

    - Předpokládám, že těch 100 000 uživatelů se tříští mezi značky. Tedy to lámání k aktivitě bude stále poměrně složité. Je to tak?

    - Nepodceňovaly bych ty "jen kopírovače" ;-) Je to jen úhel pohledu jak se dostat k cíli, který máme společný. Jestli od lesa nebo přes severní pól :-)

    Hodně štěstí!

  • 5. 1. 2011 0:01

    ECEL (neregistrovaný)

    To zní jako: " povím vám úžasný vtip,šíleně dobrý, fakt jsem se tomu zasmál, budete se bavit ... " A vyjde z vás šílená trapárna. Tak nějak vyzní ta vaše bomba, o které se zásadně nemá mluvit.

    Mmch nábor firem a výrobců resp. jednání Zootu by dostatečně arogantním, takže možná i zde je zakopaný pes.

    Ale ať se daří.

  • 4. 1. 2011 16:28

    bez přezdívky

    Jak TEĎ funguje Zoot:
    25 redaktorů (někdo, kdo rozumí nějaké oblasti) a desítky uživatelů hledají zajímavé nabídky, nebo inspiraci (zprávy). Ty zakategorizujeme.

    Uživatelé Zootu pak podle svého PROFILU (tj podle toho jaké mají zájmy a případně rádi konkrétní značky) vidí jen výsek ze všech nabídek. Tento výsek je tak pro každého na míru.
    Výhoda v Zootu je, že na jednom místě mám přehled o zajímavých slevách (ano a sledujeme i groupony), zahraničních nabídkách, či zajímavých akcích apod. Jasně se ukazuje, že uživatelé velmi dobře reagují na věci, které jsou skutečnou inspirací - tj například co nikdy neviděli, novinky, apod.

    Problém vstupu bez registrace je, že když vás zavalíme bez registrace 6.000 nabídkami, nebudete mít úplně nejlepší pocit ze služby a tudíž se nevrátíte. Stejnou zkušenost udělal například recommendation engine Hunch.com

    Registrace je od dnešního večera možná opět i přes FB connect, takže to skutečně zabere pár sekund a profil je možné kdykoliv vymazat.

  • 4. 1. 2011 16:03

    TomAn (neregistrovaný)

    No asi Vám roste počet registrovaných uživatelů, ale je otazka jestli to neni jen uměle - pokud je někdo tak zvědavý, asi se zaregistruje...... Ale jestli to někdy potom využije? Já nevím o čem přesně Vaše služba je, protože nejsem ochoten se registrovat někam o čem nic neví - NEMOHL JSEM SI TO SVOBODNĚ PROHLÉDNOUT A POTÉ SE PŘÍPADNĚ REGISTROVAT K TÉTO SLUŽBĚ, POKUD BY MI VYHOVOVALA!!.

  • 4. 1. 2011 14:48

    xt (neregistrovaný)

    Registrovat se abych se mohl podivat o cem to je? Nemam zajem, dekuji. Taktez Vodafone dokaze odradit.

  • 4. 1. 2011 14:22

    bez přezdívky

    Mily Patriku,

    dekujeme za PR. Otazka je, jak merite uspech? Auto, hodinky, penize, zeny?

    Zoot.cz si proslapava svoji cestu a to jak znamo trva dele nez kopirovat. Na druhou stranu tech co kopiruji groupon uz je pres 100. Proslapavani nicmene nejde vubec spatne - mame uz 80.000 registrovanych uzivatelu, kteri mesicne udelaji pres 15.000 transakci. Prijmy v radech stovek tisic mesicne (ano cerna cisla to jeste nejsou, ale trend je zajimavy).

    Na prelomu ledna jsme na vytouzenych 100.000 uzivatelich a osvicenejsi znacky zacnou konecne delat specialni akce pro sve fanousky. Aneb 100.000 lidi (urcujicich trend), kteri rekli neco o svych zajmech a oblibenych znackach uz je zlomi k aktivite. A nakupovani neni jen o slevach...

    Jako bonus na pozadi dodelavame engine, ktery by nam mohl Amazon zavidet, aneb "mohlo by se vam libit" trochu jinak...a to bude bomba :)

    Chceme-li mluvit o propadaku, pockejme s tim soudem na konec pristiho roku. Mozna se mylim, ale treba to bude na vitezstvi roku. Makame na tom. Vsadime se? :)

    LT

    P. s. Mala pozvanka pro stavajici uzivatele - za tyden jde ven dulezity release, prijdte se mrknout. A diky, ze nam drzite palce i kdyz to obcas trochu dre...

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).