Ahoj Tome,
ono je mnohem lepší dobře zkopírovat než blbě vymyslet. A vy k tomu kopírování přidáváte invence a jste dobrý. Mitoni jsou hlavi otevřené :)
Na druhou stranu něco objevovat má taky své kouzlo...i když s výrazně vyšším rizikem, že člověk nic nenajde a ještě si rozbije ústa.
K tý aroganci: To mě zajímá - napíšu ti, přemýšlím kde se to vzalo.
Ad tříštění, ty silnější značky už mají desetitisíce fanoušků, takže už se s tím dá slušně operovat.
Láďo klid, prokaž svou pravdu činy a výsledky, ne slovy :-) Myslím, že kámen úrazu a důvod vnímání Zootu jako propadáku je právě v očekáváních, která jste na začátku nastavili (a která jsi právě zvedl). Ale já vám docela věřím, i když souhlasím, že exekučně to zvládnuté nebylo a arogance je v Zootu moc i na mě. Ale model je to skvělý, otáčíte to a až to poladíte, tak to bude hodně zajímavě. Držím pěsti.
Jen pár věcí:
- Díky za cenné informace a čísla :-)
- Předpokládám, že těch 100 000 uživatelů se tříští mezi značky. Tedy to lámání k aktivitě bude stále poměrně složité. Je to tak?
- Nepodceňovaly bych ty "jen kopírovače" ;-) Je to jen úhel pohledu jak se dostat k cíli, který máme společný. Jestli od lesa nebo přes severní pól :-)
Hodně štěstí!
To zní jako: " povím vám úžasný vtip,šíleně dobrý, fakt jsem se tomu zasmál, budete se bavit ... " A vyjde z vás šílená trapárna. Tak nějak vyzní ta vaše bomba, o které se zásadně nemá mluvit.
Mmch nábor firem a výrobců resp. jednání Zootu by dostatečně arogantním, takže možná i zde je zakopaný pes.
Ale ať se daří.
Jak TEĎ funguje Zoot:
25 redaktorů (někdo, kdo rozumí nějaké oblasti) a desítky uživatelů hledají zajímavé nabídky, nebo inspiraci (zprávy). Ty zakategorizujeme.
Uživatelé Zootu pak podle svého PROFILU (tj podle toho jaké mají zájmy a případně rádi konkrétní značky) vidí jen výsek ze všech nabídek. Tento výsek je tak pro každého na míru.
Výhoda v Zootu je, že na jednom místě mám přehled o zajímavých slevách (ano a sledujeme i groupony), zahraničních nabídkách, či zajímavých akcích apod. Jasně se ukazuje, že uživatelé velmi dobře reagují na věci, které jsou skutečnou inspirací - tj například co nikdy neviděli, novinky, apod.
Problém vstupu bez registrace je, že když vás zavalíme bez registrace 6.000 nabídkami, nebudete mít úplně nejlepší pocit ze služby a tudíž se nevrátíte. Stejnou zkušenost udělal například recommendation engine Hunch.com
Registrace je od dnešního večera možná opět i přes FB connect, takže to skutečně zabere pár sekund a profil je možné kdykoliv vymazat.
No asi Vám roste počet registrovaných uživatelů, ale je otazka jestli to neni jen uměle - pokud je někdo tak zvědavý, asi se zaregistruje...... Ale jestli to někdy potom využije? Já nevím o čem přesně Vaše služba je, protože nejsem ochoten se registrovat někam o čem nic neví - NEMOHL JSEM SI TO SVOBODNĚ PROHLÉDNOUT A POTÉ SE PŘÍPADNĚ REGISTROVAT K TÉTO SLUŽBĚ, POKUD BY MI VYHOVOVALA!!.
Mily Patriku,
dekujeme za PR. Otazka je, jak merite uspech? Auto, hodinky, penize, zeny?
Zoot.cz si proslapava svoji cestu a to jak znamo trva dele nez kopirovat. Na druhou stranu tech co kopiruji groupon uz je pres 100. Proslapavani nicmene nejde vubec spatne - mame uz 80.000 registrovanych uzivatelu, kteri mesicne udelaji pres 15.000 transakci. Prijmy v radech stovek tisic mesicne (ano cerna cisla to jeste nejsou, ale trend je zajimavy).
Na prelomu ledna jsme na vytouzenych 100.000 uzivatelich a osvicenejsi znacky zacnou konecne delat specialni akce pro sve fanousky. Aneb 100.000 lidi (urcujicich trend), kteri rekli neco o svych zajmech a oblibenych znackach uz je zlomi k aktivite. A nakupovani neni jen o slevach...
Jako bonus na pozadi dodelavame engine, ktery by nam mohl Amazon zavidet, aneb "mohlo by se vam libit" trochu jinak...a to bude bomba :)
Chceme-li mluvit o propadaku, pockejme s tim soudem na konec pristiho roku. Mozna se mylim, ale treba to bude na vitezstvi roku. Makame na tom. Vsadime se? :)
LT
P. s. Mala pozvanka pro stavajici uzivatele - za tyden jde ven dulezity release, prijdte se mrknout. A diky, ze nam drzite palce i kdyz to obcas trochu dre...