Dalsi z nesmyslnych marketingovych tahu mobilnich operatoru.Stejne nesmyslna jako veleuspesna MMS.Uz se tesim na miniaturni obrazovcicku a dokonaly pozitek z fotbaloveho ci nedejboze hokejoveho utkani.No pubescentni mladez, pro ktere je tento nesmysl urcen
se bude predhanet stejne jako se zvonenim a hrama v dobe, kdy nas marketinogva hovada masiruji k nakupu tv obrich rozmeru aniz by k vysilani byl adekvatni vstup(zdroj).
Televize diky nastupu broadband Internetu pomalu ztraci sve divaky, tak jsem zvedaf jak se divaci vysmeji TV v mobilu.
Me tento fenomen zcela urcite mine.
Já si to nemyslím.Pokud by mi umožnili pustit si zprávy v autě v zcpě na jižní spojce,popřípadě poslouchat sportovní utkání a v případě golu se an něj podívat...myslím že tohle je jedna z věcí která by mě osobně oslovila.Ovšem jde o cenu přístrojů a služby že jo?
Nemate autoradio? Na LCD displeji o velikosti krabicky od sirek toho stejne moc neuvidite, jen Vas to rozptyli pri rizeni. Ostatne, kazdy taxikar stojici na staflu ma uz dneska v aute normalni TV (at uz analog nebo DVB-T). Mozna jeste tak v MHD, ale jeji cestujici vetsinou zase nemaji na zbytecnosti... :)
Televize přichází o diváky díky debilním reklamám častokrát v součtu delších než je film který zasírají a jako druhý důvod vidím to, že ani jedna z našich TV nemá co by vysílala. Ono nejde dokolečka koukat na archivní pořady z roku raz dva. U ČT už to dokonce vzbuzuje dojem, že kdyby nepodědila to co se natočilo za komunistů, tak by to mohla zabalit už dávno.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).