Hlavní navigace

První den po olympiádě: stoupala Nova, Prima family i ČT 1, večer vyhrála Farma

14. 8. 2012
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

UVNITŘ TABULKA Stejně jako v neděli si Farma udržela víc než milion diváků, VIP Prostřeno! na Primě family těsně prohrálo s Hříšnými lidmi města pražského na ČT 1.

Výrazný nárůst podílů na sledovanosti zaznamenaly první den po ukončení letních olympijských her v Londýně tři největší české televize: Nova, Prima family a ČT 1. Všechny zaujaly v celodenním průměru víc než 18 procent dospělého publika (viz tabulka), přičemž Nova vyhrála večerní souboj hlavních pořadů. Její reality show Farma viděl stejně jako v neděli víc než milion dospělých diváků. Konkrétně 1,017 milionu lidí starších 15 let, což představovalo podíl 27,41 procenta. Informoval o tom server MediaGuru.cz.

K TÉMATU: Farma i Chalupáři v neděli nad milionem diváků, Hvězdné války skončily fiaskem

VIP Prostřeno! na Primě family se tentokrát muselo spokojit až s třetím místem, těsně jej porazil seriál Hříšní lidé města pražského na ČT 1. Archivnímu krimi dalo přednost 836 tisíc dospělých diváků (podíl 23,78 procenta), VIP Prostřeno! vidělo 834 tisíc dospělých diváků, což stačilo na podíl 23,08 procenta. Nadprůměrných čísel dosáhla hlavním večerním filmem Nova Cinema. Komedii Bláznivá střela 2 ½: Vůně strachu vidělo od 20 hodin v průměru 319 tisíc dospělých diváků s podílem 8,99 procenta.

Křisťálová Lupa 24 hlasovani

ČTĚTE TAKÉ: Nova se minulý týden odrazila ode dna. Neohrožovala ji Prima, ale sportovní ČT 4

Naopak pokles logicky zaznamenala sportovní ČT 4, která v celodenním podílu na dospělém publiku den po olympiádě klesla z víc než patnáctiprocentních denních čísel na 2,32 procenta. V souboji televizních skupin u dospělého publika těsně vyhrála Česká televize (30,67 procenta) nad Nova Group (29,3 procenta) a Prima Group (26,27 procenta). U mladší cílové skupiny diváků od 15 do 54 let byla lídrem Nova Group (33,65 procenta), druhá skončila Prima Group (26,49 procenta) a třetí ČT Group (25,09 procenta).

Celodenní podíly televizí za pondělí 13. srpna 2012 (%)
Cílová skupina ČT 1 ČT 2 ČT 4 ČT 24 Nova Nova Cinema Prima family Prima Cool Prima love TV Barrandov Atmedia ostatní TV
D15+ 18,20 4,63 2,32 5,52 23,66 5,64 19,49 4,16 2,62 3,59 2,08 8,09
D15–54 14,08 4,95 2,42 3,64 26,22 7,43 16,72 6,69 3,08 3,44 3,04 8,28

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).