A hamiždnost právníků, výrobců aut, textilu, stavebních firem, výrobců počítačů. Je to by bylo krasne. A na prvniho maje bysme si udelali mavatka a vyrazily na letnou.
Apropo, jedna intimni otazka, volite zelene nebo KSCM?
...že kdyby nebylo v hudebním a filmovém světě tolik příživníků-parazitů, že by hudební cédéčka a filmy mohly stát i o něco méně... ale je to jen teorie, známe hamižnost vydavatelů
nemyslim si, ze sem patri urazky, to umi kazdy. Dodal bych vecnou poznamku, mam znameho co ma male vydavatelstvi i jsem blizkym pritelem mnoha hudebnich interpretu. Pristup MP3 si veskrze vsichni chvali, protoze ma neodmyslitelne plusy a to: 1) Lide se dostanou k obrovskemu mnozstvi hudby, maj tudiz daleko vetsi kulturni prehled nez drive a proto funguje ta podstatna cast produkce daleko lepe - festivaly; 2) sami vydavatele pousteji do sveta nagrabovany MP3 drive nez daji CD do distribuce, aby se nesirilo se spatnou kvalitou, protoze to sireni je i pro ne reklamou, lidi znaj autory, chtej je videt, vydavatel zabookuje letenku a autor lita po svete;
Myslim, ze jsou to tak zasadni duvody, ze vykriky typu OSA aspol, kteri autorum davaj neuveritelne poskrovu, predevsi v dobe, kdy jejich model zapojeni se je uz passe, jsou ponekud hloupe a smeruji pouze k vylepseni jejich kancelare. Opravu me prekvapilo po jakem mramoru jsem sel platit za lidi, kterym jsem na festivalu platil primo, ale presto jsem musel dat Intergramu...
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).