nemyslim si, ze sem patri urazky, to umi kazdy. Dodal bych vecnou poznamku, mam znameho co ma male vydavatelstvi i jsem blizkym pritelem mnoha hudebnich interpretu. Pristup MP3 si veskrze vsichni chvali, protoze ma neodmyslitelne plusy a to: 1) Lide se dostanou k obrovskemu mnozstvi hudby, maj tudiz daleko vetsi kulturni prehled nez drive a proto funguje ta podstatna cast produkce daleko lepe - festivaly; 2) sami vydavatele pousteji do sveta nagrabovany MP3 drive nez daji CD do distribuce, aby se nesirilo se spatnou kvalitou, protoze to sireni je i pro ne reklamou, lidi znaj autory, chtej je videt, vydavatel zabookuje letenku a autor lita po svete;
Myslim, ze jsou to tak zasadni duvody, ze vykriky typu OSA aspol, kteri autorum davaj neuveritelne poskrovu, predevsi v dobe, kdy jejich model zapojeni se je uz passe, jsou ponekud hloupe a smeruji pouze k vylepseni jejich kancelare. Opravu me prekvapilo po jakem mramoru jsem sel platit za lidi, kterym jsem na festivalu platil primo, ale presto jsem musel dat Intergramu...
A hamiždnost právníků, výrobců aut, textilu, stavebních firem, výrobců počítačů. Je to by bylo krasne. A na prvniho maje bysme si udelali mavatka a vyrazily na letnou.
Apropo, jedna intimni otazka, volite zelene nebo KSCM?
...že kdyby nebylo v hudebním a filmovém světě tolik příživníků-parazitů, že by hudební cédéčka a filmy mohly stát i o něco méně... ale je to jen teorie, známe hamižnost vydavatelů
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).