Publicistický magazín Na vlastní oči se vrátil po letech na Novu úspěšně: 684 tisíc diváků

13. 9. 2012
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek
Autor: Depositphotos – Spectral
Ilustrační obrázek
Proti publicistickému magazínu na Nově se postavily na programu ČT 1 Neobyčejné životy, které se věnovaly herci Radoslavu Brzobohatému, a Top Star magazín Primy family.

Televize Nova představila včera divákům svou další programovou novinku. Úplně o novém formátu se ale hovořit nedá. Na obrazovku totiž vrátila svůj publicistický magazín Na vlastní oči, s nímž zažili svůj comeback i investigativní reportéři Josef Klíma a Janek Kroupa. Ty v mezidobí působili mimo jiné na konkurenční Primě, kde pro televizi točili podobný formát Soukromá dramata. Magazín Na vlastní oči si nenechalo ujít včera 684 tisíc diváků ve skupině diváků starších 15 let při podílu na publiku 23,02 %.

CIF25 SE debata

ČTĚTE TAKÉ: ČT 1 měla včera díky mimořádné změně programu v prime timu podíl téměř 19 %

V době svého vysílání byly Na vlastní oči nejsledovanějším pořadem. Jak uvedla pro DigiZone.cz Marie Fianová z tiskového oddělení Novy, u diváků od 15 do 54 let měly 320 tisíc příznivců (share 20,95 %). Ve skupině D 15+ šlapala Nově na paty Česká televize, konkrétně její první program. Neobyčejné životy, které byly zařazeny jako mimořádná změna ve vysílacím schématu a věnovaly se herci Radoslavu Brzobohatému, sledovalo 563 tisíc diváků (share 20,92 %). S programovou novinkou se překrýval i Top Star magazín na Prima family, který vidělo 604 tisíc diváků (share 19,46 %).

Autor článku

Od září 2007 do ledna 2016 byl redaktorem DigiZone.cz. Kromě problematiky pirátství satelitní TV se zajímá také o dálkový příjem televize a VKV rozhlasu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).