Mě by spíš zajímalo po tom co to naše božská vláda s tím všeobecným zákazem tak skvěle vymyslela jak to po tom skončení zákazu prodeje vlastně bude poněvadž o tom jsem ještě nikde neslyšel. Stávající /nyní stažené/ zásoby se zase vrátí zpátky na pult /včetně těch špatných o kterých asi nikdo nepochybuje že jsou mezi nimi taky/ a bude se vesele prodávat dál anebo se budou všude kontrolovat a testovat do poslední lahve nebo jak vlastně. To jsem se z úst těchto "odborníků" ze Strakovky kteří mají vždy a ve všem vše pod kontrolou jaksi dodnes nedozvěděl a to je u mě ČT24 snad nejsledovanější kanál.
nesouhlasím.
1. posuzování klamavé reklamy nepřísluší RRTV
2. pokud reklama nevybízí k nákupu (cena+konkrétní obchod/řetězec), je "imidžová", podporuje mediální obraz obchodního jména.
Kde se to zastaví? Zakážeme používat slovo metylalkohol nebo obrázky flašek? V americe se nesmí objevit na obrazovce prso, my zakážeme flašku...
Proč proboha zakazují reklamu!? Reklama může ublížit?
Tím spíš, když asi bude na fajnovější pití, které v obecné rovině postiženým zachraňovalo životy. Závislák/piják na reklamu nedá a konzument si dokáže dovodit, že si inzerovaný produkt koupí až po skončení zákazu prodeje.
To si RRTV potřebuje vylepšovat mediální obraz, že se zviditelňuje?