Na rebranding, tedy proměnu své značky, se chystá provozovatel slovenské rozhlasové stanice Rádio Anténa. Ta se od 1. října představí svým posluchačům pod novou značkou Rádio Anténa Rock. Jak již z názvu vyplývá, rebrandovaný okruh bude určený převážně milovníkům rockový hudby. Zároveň to znamená, že na satelitu Astra 3B, kde tato stanice taktéž vysílá, už budou dostupné tři domácí rockové stanice – je-li řeč o česko-slovenském trhu. Kromě Antény Rock a Rockové republiky jde také o Rádio Beat. To zároveň 1. října začne vysílat v rámci technologie DAB+, tedy digitálního rozhlasu.
NEPŘEHLÉDNĚTE: Rádio Beat míří do nabídky DAB rozhlasu, bude u Teleka a pravděpodobně i RTI cz
Také Rádio Anténa není první značkou, která zažila proměnu. Celý proces začal již v březnu 2005, kdy startovalo tehdejší Rádio Hey! s projektem česko-slovenské muziky. Tehdejší vlastník rozhlasovou síť prodal a nový majitel z ní září 2012 udělal již zmiňovanou Anténu, která měla přinést posluchačům v určité obměně taktéž největší české a slovenské hity. Od zítřka už stanice bude hrát „Iba rock“. Kromě Rockové republiky bude přímým konkurentem Antény Rock také rozhlasová stanice Aligator. Ta však na satelitu nevysílá. Nová rozhlasová stanice se chlubí zásahem 66.95 % slovenské populace a 2,3% podílem na trhu.
ČTĚTE TAKÉ: V Regionální síti 7 odstartovalo tematické Rádio Čas Rock
Opěrnými pilíři Antény Rock by měla být nejen samotná rocková hudba, ale také ranní show (každý den 6.00 až 10.00) velká dávka sportovních informací, dopravní servis každou půlhodinu (klasické zpravodajství pak pravidelně až do 20 hodin) a především minimální podíl mluveného slova. Anténa Rock chce hrát interprety, jakými jsou například Billy Idol, Bon Jovi, Bruce Springsteen, Led Zeppelin, Nirvana, Metallica, Rolling Stones, U2, Queen nebo Roxette, z domácích interpretů se do výčtu vešla kapela Lucie. S diváky chce nová stanice komunikovat nejen prostřednictvím webu, ale také na Facebooku a Twitteru.