O2 acitve je ten najskaredsi katalog a vyhladavac. A k tym sablonovym "nezmyselnym" textom >> Nieco maju v neporiadku, ale napr. v IE to nerobi, aj ked strankovanie nefunguje. Ale zasa alt text mi napovie, co robi tak hlavicka s bublinou. Nakoniec to aj to nerobi :o)
Nu není divu. Většina z lokálního načálstva žije v myšlence, že prekabátenie spočívá (stejně tak jak to dělali doposud, když se profesně vyvíjeli z firmy do firmy) v tom, že zamění jednu kanici na krku na zavěšení ident karty v barvě žluté za jinou kanici v barvě modré. A ty byly (kanice) zajištěny v předstihu, tak vo co vám proboha jde.
Rebranding skončil úspěšně tiskovkou - zapomeňte.
Mam pocit, ze vyznam domeny se vylozene precenuje. Ze lide, kteri v roce 1998 sledovali, jak se firmy preplacely pri registraci zajimavych nazvu, se tuhle zkusenost pokouseji pouzivat v roce 2006. Ze lide, kteri v dobach pred googlem hledali ubytovani pomoci "www.hotels-in-saskatchewan.com", si mysli, ze takhle nekdo funguje i dnes.
Humbuk.
Uzivatel nezkuseny pujde podle odkazu v reklame, pres katalog, vyhledavac, portal nebo odkaz v clanku. Nepujde nahodne natukat jmeno domeny.
Uzivatel zkuseny to mozna udela, ale pozna, ze je jinde. A mozna o tom jeste napise clanek na lupu, kde se nad tim stejne postizeni fachidioti budou pozastavovat.
Mit kontrolu nad spravnou domenou ma mozna trochu smysl, pokud se nekdo chce branit proti phishingu; ale nedovedu si uplne predstavit, ze nekdo phishoval na second-level domene v .cz. A ostatne, vetsina phishingu smeruje na zjevne nespravne adresy a stejne se lidi nachytaji...
Msylím, že sem dostatečně zkušenej uživatel, ale velmi často zadávám domény nebo emaily po paměti nebo podle názvu firmy a prvotní je vždy předpoklad, že česká firma má .cz, ať v doméně tak v emailu, takže třeba maily českýho Vodafonu na .com nebo doménu cz.o2.com vždycky hledám jak debil přes vyhledávač a zbytečně to zabírá čas.
Ano, je to vsudypritomna mega reklamni akce na O2 (cesky "oto"), kdyz na to jsou volne penize, proc ne.. Co ale nechapu, je proc se dela reklama na sluzby, co nefunguji? Minuly ctvrtek jsme dostali potvrzeni o zprovozneni 3MB ADSL linky, uplynul tyden, a linka stale nefunguje. Na e-maily nikdo nereaguje. Dovolat se na technickou podporu trva nekdy i 20 minut, a kdyz uz se clovek dovola, tak mu stejne jen reknou, ze o poruse vedi, a ze se to asi nejak resi. Nikdo neni schopen rici kdy to fungovat bude, nebo kdy se tim nekdo konecne zacne zabyvat.. Takze asi tak, utratilo se mnozstvi penez za reklamu na nove jmeno a na sluzby, ktere kvalitou odpovidaji sluzbam provozovanym nekde za Uralem (mozna sibirskym operatorum krivdim..) :)
Ty špatné znaky a nezobrazování popisku se projevují jen ve FireFoxu. V Maxthonu mám vše OK (tzn. správně zobrazený popisek u obličeje s bublinou a nezobrazování této hrůzy:
« Předchozí1 234567Další »
<%ART_TITLE%> Otevřít do nového okna Přidat do oblíbených
<%PEREX%>
<%URL%>
S nemeckym O2 jsem skoncil pred par lety - presneji receno jsem ani nezacal, protoze jim prenos cisla a zprovozneni SIM karty trvalo asi 4 mesice, byl jsem sedmkrat v jejich hlavni prodejne a stejne se nakonec ukazalo, ze moje SIM karta nebyla vubec aktivovana, prestoze mi neustale tvrdili opak. Jak se zda, tak O2 je banda pitomcu celosvetove, nejen v nemecku.
Už několikrát se mi stalo, že když vlezu na idnes.cz s MSIE bez blokování reklam, dole mi naskočí pruh s bublinkama a nejde zavřít. Při klikání na zavřít se ve stavovém řádku zobrazí Na stránce se vyskytla chyba. Pomůže jen reload.
Nikdo velký nepřijde, zbytečně se neutěšujte.
Alespoň do té doby, než kyslík pochopí, že už nemůže jen tak okrádat třeba tarifikací 60+60 (ba i 120+60) i když se nikam nedovoláte.
To bych okamžitě našeho systémáka vyhodil.
Možná přijde - měl jsem Tele2 (kvůli volání do Německa), v poslední době jsem to už nepoužíval (Skype je levnější). Ale volali mi z Radiokomunikací - chtěl jsem je poslat do háje jako ty chytrolíny od Tele2 předtím. Jenže ouha: za příplatek 200 k mému ADSL (3072/256/20GB) dostanu 3072/512 bez datových limitů a FUP, navíc v ceně jsou i hlasové služby - tedy ve skutečnosti úspora cca 200. A s kyslíkem už nebudu jednat, protože při PPV LLU jsou i ty dráty starostí Radiokomunikací.
Tak, to je zatím představa, návrh smlouvy je na cestě, tak uvidíme, jestli tam není zakopaný pes. Ale rozhodně ADSL bezdatových limitů a s upload 512 (i pro 2mbit download) je lákavé.
No vidíte, že nepřijde. To co popisujete je služba ČRa bez Telecomu... :-).
My jsme teď maximálně spokojeni u VOX.802. Hlavně s 1+1 tarifikací.
To jsem Telecomu taky nikdy neodpustil: Všem aktivoval službu záznamníků a začal inkasovat za neuskutečněné hovory...
Pokládám za nehoráznou drzost, když podnikatel vnucuje svým zákazníkům, aby vyslovovali dosti podivný název jeho firmy cizím jazykem. Neměl by se - když chce prodávat - spíše přizpůsobit zákazníkům? A neměli by zákazníci nabídku nevychovaného podnikatele ignorovat a tak ho odkázat do patřičných mezí? - Škoda, že to nezazní třeba na tiskové konnferenci tohoto španělského podnikatele, který k nám přišel vydělávat.
Tak me se vice libi pouzivani vyrazu "dvojka", ktere jsem u nekoho zaslechl. Myslim ze se to u uzivatelu Vodafone a Tmobile ujme pomerne rychle a tak si zazijeme jeste dalsi prejmenovani.
Jinak fakt je, ze telekom penize nema. Kamarad, ktery ceka na ADSL jiz pres dva roky, mel termin instalace 28.8., jenze protoze telekom nezaplatil dodavateli, tak nejsou DSLAMY a budou mozna na konci rijna, pokud to pujde dobre.
Bohuzel CRa k instalaci cehokoliv do mensi ustredny, kde je okolo 50 smluv, nedotlacite.
Vtip je v tom, ze T-Mobile je cizi slovo v cestine nepouzivane. Proto nemame problem nazyvat ho týmoubajl. Ale stejne ho dost lidi nazyva témobil (stejne jako spousta lidi rika vodafon misto vodafoun).
Oproti tomu O2 je mezinarodni zkratka, ktera se u nas dlouhodobe pouziva a cte se cesky. Cist tento nazev jako outů a né jako ó dva je proste uplne jiny pripad, nez u T-Mobile.
O2 je zkratka stara a ja nebudou pouzivat novou vyslovnost. Ale i kdyby byla nova, ta rozhoduje predevsim to, co se lepe vyslovuje. Tedy USA cteme jako usa, nebo jako ú es á. juesej pouzijeme pouze ve zvlastnich pripadech jako zdurazneni "americkosi". CIA cteme pouze jako sí aj ej. LED necte jako el aj dí vůbec nikdo. A ja si myslim ze i kdyby byl O2 novy termin, ze by se ó dva chytil vic než outů.
Rozbor slova machršňůra
machr - to jako ten co to nosí, to je asi v tomto případě myšleno spíše hanlivě.
šňůra - tak rozhodně to, co jsem kdy viděl nebyla šňůra, ale úzký popruh, protože šňůra se plete, tohle je tkané a je to tlusté, kdyby to bylo tenké, byla by to stuha.
Takže opravdu tkanice je správnější výraz, a pokud
bychom si vzali na pomoc ke slovu machr akademický slovník, lze vytvořit v tomto duchu výraz:
"pletichářova tkanice" :)
a ještě jsem zapomněl jednu drobnost
doménu o1 má telekomunikační operátor option one
doménu o3 má telekomunikační operátor czech on line
doménu telefonica.cz má Telefon Internet Call s.r.o.
doménu movistar.cz má půjčovna filmů moviestar
spousta lidí už ví, že telecom koupila telefonica. Imho z marketingového hlediska oddělovat fakturační název firmy od obchodního názvu je pitomost. ve španělsku působí telefonica jako telefonica a mobilní partaj jako movistar.
Já o žádné reklamě na rebranding nevím. Vidím jen nějakou reklamu nějakou firmu, jak tam běhaj nějaký lidi ve vodě, a která slibuje novou kvalitu a televizi. Ale jak bych měl poznat, že to je nový český telecom? Oskar měl snad půl roku vedle sebe obě loga a rebrandingové reklamy upozorňovaly vysloveně na to, že Oskar je nyní Vodafone. Dioxigen sice asi správně rozpoznal, že "Český Telecom" je v Čechách handlivá nadávka, přesto je to termín, pod kterým tuto společnost zná 10 milionů obyvatelů této republiky, takže jej nezveřejnit je imho z marketingového hlediska blbost. Navíc ta reklama nemá nic společného s (tele)komunikacemi, já z té reklamy opravdu netuším co nabizí, ta novinka - televize, je tam zmíněna jedním slovem, přitom do toho investovali sto milionů, mobilní komunikace tam není zmíněna vůbec
A ty domény jsou také vyslovená debilita - ať mi nikdo netvrdí, že jim někdo odmítl prodat doménu, notabene když na tom není žádný business. Pravda je jistě taková, že prostě nenabídli dostatek.
Jen poznámka: "LED necte jako el aj dí ..." -- Když už, tak 'el í dí', ale ve skutečnosti v angličtině zkratka LED přešla v zkratkové slovo, takže se čte většinou normálně 'led'.
Jinak s celkovým vyzněním vašeho případu naprosto souhlasím.
Tak myslím, že ty spory o to, jak vlastně číst O2, vyústí v určitou schizofrenii značky Telefónica O2. Psát se to bude 02, vyslovovat [telefónika]. A hotovo.
To udelal i T-mobile za doby Klause Tebbeho, IIRC. Pan Tebbe mel jaksi pocit, ze nejak malo vydelavaji, tak v lete (nejvic lidi na roamingu -> infolinka pres roaming - jooo, to vydelame penez!) vsem nechal zapnout hlasove schranky..
Co jsem slysel od lidi z VW co byli v Seatu, tak falangisticka pracovni moralka (a celkova filosofie pristupu k praci) na tom oproti (tele)komunisticke nebyla az o tolik lepe, nez si je tam Nemci vychovali. Jestli Telefonicu nikdo nevychovaval, tak kdovi jak to tam funguje :-).
Na tiskovkách to zaznít nemůže, protože novináři neví, kdy půjdou do firmy dělat mediální pracovníky a raději nebudou dráždit. To jinde jsou sakra aktivní.
Já myslím, že zvolený název je dobrej. Z outů odebéřeme poslední písmeno "ů" a dostaneme to v čem byl telecom už dávno "out". manžeřo si dodnes tuto skutečnost neuvědomili. Těm španělským se nediví. Jsou mimo, ale těm našim.
No ja pouzivam Firefox+AdBlock a skace mi to tam taky - a co je hlavni, tahle jedina reklama se mi nepodarila zablokovat, chybi mi tam "ousko" adblock :o(((.
To už jste druhý, co říká, že je ve škole učili ó dvě. Nás ne. Ani na gymplu, ani na výšce. My jsme říkali ó dva, cé ó dva, há dva ó... Nějaké regionální rozdíly, že by?
Nevím, jestli existují nějaké normy ohldně výslovnosti dva/dvě v chemických vzorcích, ale to jak se to vyučuje na střední škole je čistě krajová záležitost. A zažil jsem horší (elektrické pród, Newtonovo zákon).
Zhruba stejně, jako u nás (nejčastěji používané slovo je maňána, nebo jak to říkají a píšou), ale cifry jsou v Eurech, místo v korunách, ale to už brzy také nebude pravda, protože letošní ,,úprava" tarifů určitě nebyla poslední.