To z této branže asi nikoho. Nejvíc mne aktuálně pobavil rozhovor s Dvořákovým "kolegou" Růžkem na konkurenčním webu, který jsem před chvíli přelouskal. Myslím, že např. pozici programového může v současné době, době kdy klasické televize jsou postaveny na donekonečna rotujícím odpadu, bezproblémově vykonávat low-cost robot. Nejvíc si "zbytečnost" těchto manažerů člověk vždy uvědomuje právě po přečtení oněch rozhovorů, vyznívajíc o poznání hůře, než laciná reklama na čistící prostředek.
Davide, to máš úplnou a naprostou pravdu. Jak jsem onehdá rozebíral, co tvrdil programový Primy a 95% jeho tvrzení jsem vyvrátil s použitím zcela důvěryhodných pramenů jako třeba monitoring ATO, tak minulý týden vyšel článek v HN se Singerem, generálem Primy, kde tvrdí ty úplně samé nesmysly. A perlička na závěr, nezapomněl se pochlubit, že televize (asi celá skupina) získala prodejem reklamy 3,1 mld Kč. Ale následující den vyšla zpráva, že ty samé peníze získal prodejem reklamy Seznam, který nenabízí žádný vztahový odpad a na rozdíl od všelijakých Přístavů, Vinařů a Cest domů je alespoň užitečný...
Vše je jenom byznys. Pochopitelně, že žádný rozhovor s manažerem (v tomto případě z televizní branže) nebude v kamarádském duchu, a očekávat odpovědi upřímné, pravdivé, je velmi naivní. Na druhou stranu, těchto lidí je mi tak trochu líto, že ze sebe musejí dělat veřejně (dosaď si sám). Ale co... je to jejich práce a zaplaceno dostanou. Proč se nad tím vlastně pozastavovat? :-) Daleko přínosnější je např. diskuse zde, kde každý může stát za svým skutečným "svatým" názorem.