Hlavní navigace

Ředitel Óčka: Talent na Primě považuji za lepší než Talentmanii na Nově

6. 9. 2010
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: 115393
6. 9. 2010

Ukazuje se, že licencované formáty jsou lepší než ty, které si české televize vyrobí pracně samy a snaží se napodobit originál. Serveru DigiZone.cz to řekl generální ředitel hudební televize Óčko Jiří Balvín. Nepřítelem kupování originálních formátů ze zahraničí byl svého času i Vladimír Železný a časem postupně přešel k názoru, že je lepší je koupit. Možná to je drahé, ale je to vyzkoušené a dostanete k tomu „kuchařku“, obrovskou knihu instrukcí a poradce, uvedl šéf Óčka.

K TÉMATU: Souboj talentových soutěží vyhrála Nova, ale jen o 200 tisíc diváků

Licencovaný formát má podle Balvína výhodu v jednoduchosti pravidel a lepší „stravitelnosti“ pro diváka: Pokud bych chtěl vytvořit něco podobného, musel bych se bát případné žaloby kvůli plagiátorství. Každá televize se vždycky snaží vytvořit něco, co by bylo v zásadě stejné, ale zároveň aby to nebylo soudně napadnutelné. Tedy něco, co se dostává do pozice strašně složitých soutěžních pravidel, což je vidět i na Talentmanii u Novy.

ČTĚTE TAKÉ: Také na Slovensku vyhrála Talentmania nad Česko Slovensko má talent

ebf - tip - debata

Óčko by se podle Balvína nebránilo spolupráci na některé z dvou talentových show, které momentálně vysílají televize Nova a Prima, žádná z těchto stanic ho ale neoslovila s nabídkou. Ředitel Óčka ale předpokládá, že pěvečtí interpreti z obou soutěží se objeví i na obrazovce této hudební televize. Ze všech těchto soutěží se postupně tito lidé objevili na Óčku, pokud neexistoval nějaký zákaz ve smlouvě s televizemi, které tyto soutěže vysílaly. To se týkalo finalistů SuperStar, ale takový zákaz platí jen po určitou dobu, konstatoval Balvín.

Celý rozhovor s generálním ředitelem hudební televize Óčko Jiřím Balvínem čtěte zítra na DigiZone.cz

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).