Vaše maminka měla samozřejmě pravdu, ale zapomněla Vám asi říci, že měla na mysli především vztahy mezi lidmi. Pokud totiž taková pravidla začnete aplikovat i do vztahu médií ("hlídacích psů demokracie") k různým rádoby "podnikatelům" a jejich nepravostem, výsledkem bude totéž, jako když si pejsek s kočičkou pekli svůj pověstný dort.
Přiznám se, že já jsem byl spíše "odkojen" příslovími typu "na hrubý pytel hrubá záplata" či "metla vyhání děti z pekla".
Pan Suchý se k panu Cendrovi chová stejně jako pan Cendra k CZ.NICu. Pan Cendra se samozřejmě chová k CZ.NICu ošklivě, ale maminka mi říkala: chovej se k ostatním tak, jak bys chtěl, aby se oni chovali k tobě. Maminka, jak známo, má vždycky pravdu.
"Cendrofobie" ve spojení se Zdeňkem Cendrou je docela silné slovo - z prevíta, který dokáže tak nanejvýš podvodně zvítězit v soutěži JuniorWeb, není důvod mít žádný strach. To taková paní Cendrová, IČO 72713305, která dokázala najít a využít mezer v systému nic.cz, to teprve bude jistě už brzy postrach českého internetu...
Zdeňka Cendru sice zrovna nemusím, ale podle mého názoru začíná být Vaše "Cendrofobie" zvrácená. Zvláště za okolností, kdy zveřejňujete hesla a bezpečnostní problémy, neoprávněně mu zasahujete do systému a když mu něco smažete, "omlouváte" to tím, že jste se v tom nevyznal...
Registrátorem je Super Hosting, společnost patřící Zdeňku Cendrovi
Dejte už pokoj tomu tak sympatickému mladému muži - SuperHosting přece vůbec neprovozuje on - se svými výhradami proti tomuto serveru se musíte obracet na skutečnou provozovatelku - jistou Zdenku Cendrovou, IČO 72713305. (Až bude po povodni, můžete si podrobnosti přečíst mj. na této stránce).
Zdeněk Cendra by žádné placené služby provozovat nemohl nejen pro svůj věk, ale především proto, že svoje služby má "zabezpečeny" všechny stejným uživatelským jménem a heslem (mumie/wapik), což je i podle jeho slov víceméně veřejně známá skutečnost - po opadnutí vody viz zde, nikdo se špetkou rozumu by mu proto žádná svá důležitá data do správy nikdy nesvěřil...
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).