Pozice mobilnich operatoru je velmi lehce vyuzitelna pro velmi dobre cilenou reklamu. Mohou si celkem presne udelat obrazek kdo se casto pohybuje v nejake oblasti, vedi jake mobilni sluzby vyuziva a jak moc a kdyz to trochu prezenou muzou jit i do frekvence pouziti klicovych slov v sms komunikaci. Pokud to nebudou prehanet a uzivatele otravovat prilis casto, jde o velmi zajimavy model "privydelku". A neni to nejaka "hudba budoucnosti", je to tak 4 roky zpet co jsem od t-mobile dostal sms ze kdyz zajdu do kfc evropska a ukazu tuto sms, dostanu vsechno co si objednam 2x, akce platila mesic a parkrat jsem ji vyuzil..asi nebyla shoda okolnosti ze jsem pres cerveny vrch jezdil denne do skoly :)
Jojo, to je asi všechno pochopitelné, jenom nechápu, že když si člověk zapne v Moskvě telefon, přijde SMS >>Vítejte ve Švédsku<<. Mě to posílá náš oskar, ale stává se to i kolegům s erotelem. Spam rozesílaný cestujícím lidem je vůbec oblíbený hlavně na východ od nás.