Pochopitelně jde pouze o můj vlastní názor, který nemohu opřít o žádné zkušenosti (což asi na českém Internetu nemůže nikdo, protože dlouhodobá účinnost TV reklamy na návštěvnost internetových stránek nebyla zatím, alespoň co já vím, předmětem žádného průzkumu), nicméně domnívám se, že podobné kampaně mají svůj smysl. Až budeme na Internetu všichni, pak už smysl televizních reklam poklesne, protože každý prostě bude mít to svoje.
Možná by ale stálo za to udělat reklamní kampaň názornější - některé billboardy byly opravdu neprůhledné. Taková reklamní kampaň ve stylu "když něco hledám, najdu to díky www.něco.cz" by jistě měla mnohem větší efekt než www.vsichnitammusime.cz - když to uživatel zadal, odešel zklamán, neboť tam je něco úplně jiného, než ta mrtvola z billboardu.
Co jsem tím chtěl říct? Reklama na internetové produkty v televizi jednoznačně přinese inzerentovi úspěch, ale mělo by být jasné, na co to vlastně je reklama. Na www.vsichnitammusime.cz bych spíše očekával prezentaci pohřební služby a s tím bych tam také šel. Pokud tam místo toho najdu vyhledávač (nebo reklamu na něj), tak si nejspíše budu myslet, že majitel domény asi zašílel :o).
Jsem moc zvědavý, co vymyslí Seznam a jestli jeho reklama bude inteligentnější než "www ty si tak sladká tečka cé zet/www udělej mi to tečka cé zet". Ty lavičky jsou zatím dost strašné - to tady nikdo neumí udělat pořádnou reklamu na vyhledávač????