Autor clanku zrejme nema dostatecny prehled o reklamnich systemech u nas. VRS je snad jediny z mensich reklamnich systemu, ktery znacne posilil a ma sve pevne misto na poli reklamnich vymennych systemu. Proc tak autor soudi o mrtvosti systemu?
Mate vymyty mozek? Na vsr.cz vidim: Bannerová reklama: Dnes zobrazení: 31.405. Pouhych 31 tisic zobrazeni! Ve vymennem systemu! I kdejaky blog zobrazi vice.
To je absolutne mrtvy system. Ostatne, kdyz jejich top clen no.1 je jakysi web "mp3s nadruhou", neni se cemu divit.
Informace o tom, ze posilil a ze ma sve pevne misto na poli reklamnich vymennych systemu jsou ponekud nepravdite. Nebal bych se pouzit i slova "VYSLOVENE LZIVE".
Zrejme mozek mate mymyty vy. Nebo jen se drzite praveho vyznamu sme prezdivky.
Jen tak pro zajimavost vcerejsi statistiky:
celkem zobrazeni: 9.287.876 a kliknuti 6.652
A teraz se podivejte na ty "zive" reklamni systemy a vice nez polovina jich nesplni ani tuto statistiku. Nemluve o neustalych akcich systemu a komunikace s uzivateli. Coz bezesporu nejsou nejake znamky mrtveho systemu narozdil prave od par z tech co "zijou"
Protoze se pohybuji v tomto oboru a vidim Vase nazory, tak bych vas tipoval na Lukase Stibora - provozovatele Kliku. Ostatne jeho nevrazivost prave k tomuto systemu je neskutecna ...neni se cemu divit kdyz Klik ma cca 9x mene zobrazeni nez VRS
Nevidím v tom podstatný problém. Systém nemá na tuto skutečnost zásadní vliv. O úspěšnosti reklamy rozhodují především uživatelé kteří reklamu zadávají. Pokud zadají nezajímavou reklamu, tak se v podstatě není čemu divit.
Osobně si myslím, že systém nehlídá zda stránky nejsou v AutoHitu a zde ten problém může vzniknout. Velice dobře to má ošetřené Reklama24 a díky tomu taky jejich CTR vypadá podstatně lépe.