Hlavní navigace

Reklamní zastoupení Primy a Óčka změní vedení, Jelínek jde na novou pozici

25. 2. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

„Rádi bychom využili Petrův potenciál rozvíjet zcela nové produkty a služby,“ uvedl k přesunu Jelínka na novou pozici Vladimír Pořízek, výkonný ředitel mediální skupiny Prima.

Společnost Media Club, která mimo jiné zastupuje na poli reklamy televizní skupinu Prima, plnoformátovou TV Barrandov a hudební stanice Óčko, změní svoje vedení. Dosavadní šéf Petr Jelínek se v rámci této firmy přesune na novou pozici „Head of New Media Sale“, což je možné volně přeložit jako ředitel pro prodej nových médií. Jelínkův nástupce by měl být znám v horizontu několika týdnů. Media Club se taktéž pustil do spolupráce s Rádiem Impuls, lídrem rozhlasového trhu, s rozhlasovou skupinou Radio United a zároveň i se Seznamem, lídrem internetového trhu.

Tip do článku - témata

K TÉMATU: Petr Jelínek: Prima příští rok spojí prodej reklamy v televizi, rádiu, tisku a na internetu

Rádi bychom využili Petrův potenciál rozvíjet zcela nové produkty a služby. Na pozici Head of New Media Sale se bude moci více věnovat rozvoji nových produktů, které lépe reflektují dynamicky se vyvíjející trh, uvedl k přesunu Jelínka na novou pozici Vladimír Pořízek, výkonný ředitel mediální skupiny Prima. Jméno nového ředitele bude oznámeno v nadcházejících týdnech. Petrovi zatím nebudu děkovat, neboť do doby jeho nástupu je Petr Jelínek pověřen řízením Media Clubu a stojí i nadále v jeho čele, doplnil Pořízek. Jelínek stojí včele mediálního zastupitelství od loňského roku.

Autor článku

Od září 2007 do ledna 2016 byl redaktorem DigiZone.cz. Kromě problematiky pirátství satelitní TV se zajímá také o dálkový příjem televize a VKV rozhlasu.