Hlavní navigace

Reklamy na ČT 1 a ČT 2 širokoúhle

10. 10. 2008
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: 115393
10. 10. 2008

Tento týden Česká televize upravila poměr stran svých reklamních bloků na prvním a druhém kanále. Reklamní znělka i reklamy dodávané ve formátu 16:9 se tak nyní vysílají širokoúhle podobně jak tomu udělala před nějakou dobou Nova. Objevovat se už začínají i první upoutávky v tomto moderním formátu úzce spojeným s digitalizací (např. upoutávka na Stardance III). Ovšem drtivá většina upoutávek na Jedničce a Dvojce stále zůstává ve 4:3.

Česká televize byla k této změně zřejmě náhle „donucena“ kompletním přechodem do širokoúhlého formátu na ČT 24, které se „roztáhlo“ 1. září. Upoutávky na zpravodajské čtyřiadvacítce se vyrábejí zásadně ve formátu 16:9 a na 1 a 2 zatím pouze 4:3. To vede k určitým potížím s nekompatibilitou mezi jednotlivými kanály (např. při vysílání upoutávek na Jedničku a Dvojku v ranním Studiu 6).

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).