POkud by TaxiFy nedoplácelo řidičům do magistrátní ceny, tak s nimi žádný řidič nejezdí :( to se jim to pak snižuje cenu pro zákazníky - není mi jasné proč to dělají. Zakázek je minimum a navíc nabírají i řidiče bez koncese, tak zase berou práci těm, kteří dodržují pravidla .................. Co to je za konkurenční boj ??????
Už by bylo třeba, aby s tím začaly úřady něco dělat. Každý přivandrovalec si tu začíná dělat co chce
reakce na rozhovor z článku
My také říkáme, že nejsme taxislužba. S námi jezdí jak profesionální řidiči, tak soukromí řidiči a všichni nás využívají v režimu sdílené ekonomiky – to znamená pro přivýdělek. Nikdo s námi nejezdí 40 hodin týdně. Průměrně s námi řidiči jezdí osm až devět hodin týdně -Zhruba sedmdesát procent pro profesionální taxikáře ....... neznám taxikáře profesionála co by jezdil 8-9h týdně- to by se neuživil, musí se ohánět, když berou práci ,,soukromí řidiči "
> Už by bylo třeba, aby s tím začaly úřady něco dělat.
S čím přesně by měly úřady něco dělat? Že konečně někdo provozuje aplikaci, která počítá cenu podle skutečné vzdálenosti, nikoli podle „upraveného“ taxametru?
> neznám taxikáře profesionála co by jezdil 8-9h týdně
Z informace, že taxikář jezdí 8 hodin týdně pro Taxify, přece nevyplývá, že jezdí 8 hodin týdně celkově. Zbytek času přece může jezdit pro někoho jiného nebo sám na sebe.