Hlavní navigace

Rozhlas odstartoval reklamní kampaň nazvanou Spousta barev, jeden Český rozhlas

1. 6. 2017
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

UVNITŘ VIZUÁLY – Kampaní chce veřejnoprávní rozhlas oslavit 94. výročí zahájení svého vysílání.

Základním motivem komunikační kampaně je široké žánrové a tematické portfolio rozhlasu jako média veřejné služby. Spousta barev v kampani zastřešuje šest tematických variant, které představují jeden Český rozhlas – příběhy, názory, hudbu, objevy, emoce a sport. Společnost není jednobarevná. Je pestrá, plná protikladů, dynamicky se mění. Český rozhlas je jediná instituce, která pokrývá celé její spektrum. Pro každého má něco. Proto jsme zvolili tento koncept, který je zároveň spojený s poděkováním posluchačům, uvedl tiskový mluvčí Jiří Hošna, ředitel Komunikace a vnějších vztahů ČRo. 

MKT nástroje 2 tip

Kampaň zahrnuje on-line, outdoor, print i interní komunikaci a potrvá do konce června. Připravila ji agentura Proximity ve spolupráci s marketingovým oddělením Českého rozhlasu. Cílem kampaně je představit Český rozhlas jako tradiční, ale zároveň moderní a sebevědomý mediální dům, který nabízí unikátní programové formáty, objektivní a pravdivé informace a který provází posluchače všemi situacemi a po celý jeho život. Zároveň je to příležitost, jak veřejnosti poděkovat za podporu a za placení rozhlasového poplatku. 

Rozhlas spustil ke kampani i speciální microsite.   

Autor článku

Editor sekce DigiZone.cz. Do redakce přišel z týdeníku Marketing & Media. V minulosti působil jako marketingový manažer Českého rozhlasu, redaktor týdeníku Strategie nebo reportér pořadu Občanské judo.