Přeji oběma zakladatelům pevnou mysl při jednání s prvními klienty. Také jsme měli s Previem před šesti lety podobné ambice, ale "univerzální rezervační systém" se nám rozplynul s prvními klienty z reálného byznysu ubytovacích služeb :) Nedokázali jsme odolat náporu požadavků (a peněz) klientů, kterým se líbila moderní technologie a zpracování, ale obecný systém nepokrýval jejich dennodenní potřeby. Nyní je Previo rezervační systém výhradně na ubytování a začínáme jej znovu zobecňovat na rezervace garáží, sauny, bowlingových drah, wellness, apod. Ale asi se už nikdy nevymaníme ze sevření cestovního ruchu :))
Doporučuji držet se některých kapitol z knihy RESTART od 37signals a to hlavně "Naučte se říkat NE" :) Na druhou stranu s obecným rezervačním systémem bude asi problém s prodejem (nutnost osobního představení a konfigurace), takže KISS může být kritickým faktorem úspěchu. Těším na zprávy o úspěchu tohoto startupu - konečně mi někdo ukáže, jestli jsme to udělali blbě nebo nebylo jiné cesty než se specializovat :)
Pavel Kotas
ředitel rezervačního systému PREVIO