Vlákno názorů k článku Reservio by rádo nahradilo tlusté rezervační knihy od Pavel Kotas - Přeji oběma zakladatelům pevnou mysl při jednání s...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 29. 5. 2012 10:37

    Pavel Kotas (neregistrovaný)

    Přeji oběma zakladatelům pevnou mysl při jednání s prvními klienty. Také jsme měli s Previem před šesti lety podobné ambice, ale "univerzální rezervační systém" se nám rozplynul s prvními klienty z reálného byznysu ubytovacích služeb :) Nedokázali jsme odolat náporu požadavků (a peněz) klientů, kterým se líbila moderní technologie a zpracování, ale obecný systém nepokrýval jejich dennodenní potřeby. Nyní je Previo rezervační systém výhradně na ubytování a začínáme jej znovu zobecňovat na rezervace garáží, sauny, bowlingových drah, wellness, apod. Ale asi se už nikdy nevymaníme ze sevření cestovního ruchu :))

    Doporučuji držet se některých kapitol z knihy RESTART od 37signals a to hlavně "Naučte se říkat NE" :) Na druhou stranu s obecným rezervačním systémem bude asi problém s prodejem (nutnost osobního představení a konfigurace), takže KISS může být kritickým faktorem úspěchu. Těším na zprávy o úspěchu tohoto startupu - konečně mi někdo ukáže, jestli jsme to udělali blbě nebo nebylo jiné cesty než se specializovat :)

    Pavel Kotas
    ředitel rezervačního systému PREVIO

  • 29. 5. 2012 14:52

    Jean Laroux (neregistrovaný)

    Specializace může jít klidně cestou defragmentace původního projektu při zachování jeho rámcové, modelové struktury. Nebude to ta cesta jak se vymanit a zároveň zůstat ?

  • 1. 6. 2012 15:39

    Jan Duffek (neregistrovaný)

    Souhlas, podobnou zkušenost jsme udělali v outgoingu (nejen) v ČR s CeSYSem. Univerzální je většinou (pouze) touha odlišit se :)

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).