No nějak mi uniká smysl, dávat si reklamní spot do televizí, které vysílají pouze digitálně?! Pokud je někdo přijímá, tak zřejmě již má digi-příjem vyřešen a tato reklama ho už moc neovlivní...
...je mi jasné, že je to o financích, ale třeba Prima či ČT, by byly přijatelné...
Pane kolego, neprohlašoval jste tu před časem, že v ČR není zájem o slovenské programy, že už lidi slovenštině nerozumí a nedívají se na ně? ;-) Vedla se tu tehdy kolem toho dosti polemika... jaksi měníte strany 8-)
V trvalost těchto programů taky doufám. Markíza tu ale ještě nedávno nebyla. Skylink ji, pokud vím, nejdříve spustil pro plný test systému (on už fungoval, ale Skylink ho nevyužíval zcela), kdy se pro české diváky nevysílají některé programy, na které má Markíza omezená práva.
Někde sem četl že právě Joj a Markýza nebudou na skylinku přístupné po nějaké době po aktivaci karty. Ale strašně rád bych se pletl, protože před měsícem sem si už satelit pořídil a tyto programy mi zatím jedou a nerad bych o ně přišel :(.
No taky možnost, ale hlavní cílová skupina jsou zatím analogoví diváci. Když už někdo pořídí stb dvb-t, tak už ho dvb-s až tak lákat nebude. Ale ta cena je asi rozhodující.
Přesně tak! Ono k tomu pomalu dochází tak jako tak, i bez reklamy Skylinku v TV. Lidi chtějí víc - hlavně Markízu a Jojku, a zároveň už celkem dost lidi pošilhávají po HDTV, což je a bude v DVB-T stále nedosažitelné.