Teď jsem tento podnik zkusil rozkliknout v Opeře, Firefoxu, Internet Exploreru, Safari a Chrome a všude bez problémů. Závada bude nejspíš na vašem přijímači.
Web jsem zkoušel v Safari a Firefoxu, nenarazil jsem na jediný problém. MSIE nemám (není verze pro Mac kromě 5, kterou už na test nepoužívám) - takže na žádné tristní provedení jsem nenarazil. Spíše máte nějakou proxy filtrující obsah nebo špatně nastavený adblock nebo něco podobného...
Co máte udělat? Nejednodušší je mít dobrý nový projekt, startup, ideálně nám i o něm napsat. Pokud nás zaujme, napíšeme o něm.
Placený článek si jistě koupit můžete, PR článek si dodáte, je označen jako článek, který nepsala redakce (je to v něm napsané, že jde o placený, neredakční článek). Tady se musíte domluvit s obchodníky, to redakce nedělá a nezasahuje do toho: http://www.iinfo.cz/reklama/
Omlouvám se, tři kapky už jsem přehlédl. Opravil jsem to. Nicméně nijak dále se s nimi nepracuje, nelze podle nich filtrovat a jsou "bezrozměrné".
Hai Há jsem četl, ale těch levnějších restaurací je opravdu málo, přitom i v centru Prahy se dají najít dobré a cenově nižší, jen v databázi prostě chybí (i jako nepřidané). Což bych řekl, že je dáno skladbou recenzentů, podle toho, co jsem si procházel recenze restaurací v centru a lidi, kteří je psali.
Já třeba nemám pocit, že by šlo o reklamu, ať placenou nebo neplacenou. Dokonce jsem nabyl dojmu, že by z hlediska článku bylo úplně jedno, jestli se Scuk zabývá dobrým jídlem, výrobou ocelových traverz nebo bordely (příspěvek výše) - že rozhodujícím kriteriem tu byl dobře zvládnutý start, ze kterého se mohou poučit i ostatní weby.
Pokud je tento můj dojem správný, tak by odpovědí na vaši otázku mělo být, "výjimečně dobře zvládněte nějakou obecně užitečnou oblast internetového podnikání a nabídněte Lupě, ať tyto zkušenosti zprostředkuje i dalším."
Malinko poopravím cenové kategorie - na Scuku je samozřejmě máme hned v detailu podniku jako "cenovou úroveň" (tři kapky).
Podnikům z nejnižší kategorie se nevyhýbáme, právě naopak - jsem vždycky rádi, když se podaří něco ulovit. Při procházení restaurací v centru Prahy se zdá, že je to samý luxus - skutečné poklady jsou v regionech, nebo někde zastrčené.
Ano - víme o tom, je to funkcionalita, kterou plánujeme nasadit postupně, až si budeme jistí zpracováním. Chceme začít s minimální funkcionalitou a později přidávat jen ty, jejichž potřebu důkladně ověří komunita a uživatelé. Což se právě u filtru podle ceny děje! ;)
Cenovou filtr taky musíme dobře promyslet - týká se různých kategorií podniků a navíc nechceme z filtrování podniků udělat tabulku s dvaceti zaškrtávátky ;)
Skladba hodnotitelů - ano je to tak, týden po spuštění máme přes stovku nových přihlášek. Tipuji, že se rozložení zvýší. Hlásí se nám i spousta lidí z regionů, kde máme největší resty.
Díky za report a omlouvám se za komplikace - s tímto bugem bojujeme, týká se jen určitých starších Firefoxu a zatím se nám ji nepodařilo jednoduše vyřešit. Určitě pomůže update FF nebo jiný prohlížeč.
Scuk jinak počítá i se staršími "plečkami" a měl by si dobře poradit i s IE6.
Dal jsem si vyhledat jednu restauraci, kterou znám. Restaurace tam má záznam s odkazem na jejich stránky, ale žádnou recenzi, ani špendlík. Po najetí myši na ten záznam se objevila bublina s nápisem:
"Skrytý podnik bez doporučení - na základě recenzí Scukařů vám tento podnik nemůžeme doporučit."
Kde ty recenze Scukařů tedy najdu? Rád bych to porovnal se svými zkušenostmi.
Tohle je, jestli se nepletu, případ, kdy restaurace už je v databázi, ale její publikace ještě nebyla hodnotitely schválena nebo zrecenzována. Takže v tomhle případě zatím hodnocení nenajdete. Je to tam proto, aby lidé věděli, že už je to v databázi a nemusí to tam cpát, že se to chystá...
Tahle hláška imho znamená spíš to, že podnik už recenze má, ale celkové hodnocení je horší než dobré, takže se nezobrazuje veřejně. K jeho recenzím se tedy veřejnost nedostane, pokud se nezlepší a další recenze jej nevytáhnou nahoru.
Narazil jste na podnik, který v databázi máme a Scukaři už v něm byli a hodnotili, celkové hodnocení ale nepřesáhlo minimální hranici pro naše doporučení.
O podniku nic negativního netvrdíme, pouze konstatujeme, že nemá naše doporučení. Na Scuku ukazujeme místa s naším doporučením - nic víc, nic míň ;)
Scukaři podnik v databází vidí a kdykoliv k němu můžou napsat aktuální recenzi. Podnik se tak může postupně probojovat na veřejnost. Naopak, podnik, který delší dobu sbírá negativní recenze, může o svou pozici na Scuku přijít.
Jsem jeden z hodnotitelů scuku a k těm levnějším podnikům bych dodal asi tolik, že do nich chodím podstatně častěji, než do těch dražších, ale bohužel jen málokdy mě některý z nich zaujme tak, abych ho na scuk přidal - třeba konkrétně zmiňovanou restauraci Pod Slavínem znám a jedl jsem v ní, ale na scuk jsem ji nepřidal - ona je vyhlášená hlavně velikostí porcí, jinak mi na ní nic zajímavého nepřišlo a obří porce jsou na scuk málo, ten má být o kvalitě, ne o kvantitě.
Zajimavy projekt, ale v souvislosti s tim "nezverejnenim" jiz testovanych podniku, ktere byly dobre(ale ne dost) mam namet:
Kdyz uz se pujde nekam hodnotit a ono to uplne nedopadne, mozna by bylo pro ostatni "konzumenty" vyhodne, kdyby se o tom take dozvedeli. A cim vice by to nedopadlo, tim spis.
Mozna to pojmout jako jakousi ANTIscuk dB.
vadi mi ze text recenze je v uzkem sloupci a musim navic scrollovat abych precetl cely text .. ta mapa zabira zbytecne skoro celou obrazovku, to je lame ,) rozliseni mam 1280x1024
No vidíte a ta délka řádku je přitom optimalizovaná na míru použitému fontu a jeho velikosti. Sám to mám třeba na blogu skoro stejně široké. ;)
Přípomínku ale bereme na vědomí a budeme se tím zabývat. Komfort při "projíždění" Scukem je pro nás priorita, určitě nechceme, aby vás to otravovalo nebo rušilo ;)
Ivane, prostor, který jsme vyhradili "šedým" podnikům jsme zredukovali takto na minimum záměrně. Vycházíme z toho, že tyhle údaje zajímají jen uživatele, kteří po nich jdou cíleně - což jim umožňujeme ve vyhledávání.
Kdybychom "šedé" podniky překrývali ve veřejné části průvodce, ztratila by se základní přehlednost a hodnota Scuku.
Kontinuita hodnocení přitom není narušena - Scukaři uvnitř vidí podniky všechny včetně negativních recenzí a mohou reagovat (zajít někam znovu, korigovat druhého Scukaře novou recenzí etc).
To je problém je zobrazovat volitelně? Informace o podniku s negativním nebo neutrálním hodnocením může být relevantní, jako informace pozitivní. A ověřovat to pomocí vyhledávání je uživatelsky totálně nepřívětivá pakárna. Navíc když ty názvy ani nemusím znát, třeba když jedu do neznámé lokality.
Musim rici, ze to pokryti je potreba opravdu zlepsit. V porovnanim s Mauerovym pruvodcem je tohle fakt zatim malo. Zatimco Mauera si dokazu pro sebe nejak hodnotove prelozit a mit alespon nejakou predstavu, tady mi uplne chybi zachytne body - a to hovorim o Praze.
Maureovi chybel z meho pohledu vlastne jen Don Pedro, ktery naopak zase nechybi v New York Times pruvodci Prahou. A tak par tipu pro doplneni na oblibene benchmarky, ktere zatim chybi: Auberge de Provence, Zahrada v opere, Kogo...
A na zaver konstruktivni pripominka:
Prumerne hodnoceni nema moc vyznam. Kazdy mame jine chute - coz znamena, ze clovek by mel mit moznost si "vybrat" hodnoceni sveho oblibeneho ochutnavace (nebo skupiny, pak ten prumer dostava nejakou vypovidaci schopnost). Proste s Frantou na vino nejdu, jelikoz ma zcela jiny chutovy vyber nez Lojza, kde se shodneme lehcich vinech. Zato s Kasparem se shodneme ve vine na vsem (krome nejlepsi vyvrtky cisnika, ale na te nezalezi) a pritom si nemusime davat to nejdrazsi...
Hezký pokus. Jelikož bydlím na Žižkově, zkusil jsem "během pár minut najít podnik, který někdo navštívil a objektivně zhodnotil". OK, restaurace Olše:
> V Žižkovském restaurantu Olše se prý příjemně sedí i večer, já mohu zatím posoudit jen polední atmosféru a nabídku.
No já tedy nevím, co je podle Tebe objektivní zhodnocení a jakou má (při vší úctě) hodnotitelka předpoklady kromě toho, že občas chodí na oběd do restaurace (očividně neumí pořádně česky, viz její obrat "mojí rakvičku" z jiné recenze), ale jsem přesvědčen o tom, že zprávy typu "jedna paní povídala" (prý) do objektivního hodnocení nepatří.
> Prostor je sklem rozdělen na dvě části - jedna je myslím nekuřácká a druhá kuřácká, v poledne se to moc nepozná - a několik menších polouzavřených salonků.
No když už to neumím sám poznat a nenajdu si čas, abych do té restaurace zašel večer, kdy se smí kouřit, tak se aspoň zeptám obsluhy.
> Čepuje se tankové plzeňské pivo, mají i tmavého Kozla a točenou Kofolu.
Tak nějak bych čekal, že to pivo hodnotitel aspoň ochutná, pil jsem pivo z tanku, které bylo otřesné, to není žádná záruka kvality. Plzeň točí skoro všude, černého Kozla zase pije málokdo, ta informace o Kofole je v zásadě jediná relevantní; pokud je rozumně vychlazená, nedá se na ní skoro nic zkazit.
Vůbec bych ale čekal, že "objektivní hodnotitelka" (znovu zdůrazňuju, tohle není snaha ji zostudit, vytáhnul jsem toto hodnocení jako příklad) zcela napíše, co v restauraci ochutnala, co jí na jídle či nápoji učarovalo, co nestálo za nic atd. Zrovna tak to hodnocení prostředí - byly čisté ubrusy, stoly, proč dostala restaurace v této kategorii 4 okvětní plátky z 5?
K Panu Cuketkovi mám respekt a proto stránkám odpouštím trochu infantilní název "Scuk" i tuhle zjevnou reklamu, ale kromě velikosti databáze, dost nepříjemného rozvržení stránky (když si chci číst o konkrétním podniku, nezajímá mě v tu chvíli mapa a nechci se při čtení tísnit v úzké nudli, která mi formátem připomíná nějaký "blogísek", chci fotky, chci, aby stránce informace o podniku dominovaly, minimálně, když si na odkaz kliknu prostředním tlačítkem), mě zajímá také kvalita recenze a podrobné informace. Na tomto by podle mě Scuk měl opravdu zapracovat.
tak jeden startup z přelomu tisíciletí ze studenstkých let autora by tady byl, http://pstross.johanesville.net/ . Hodnocení lidovější, ale o to zábavnější.
Zajímavé, taky jsem měl dojem, že mi vadí úzký sloupec textu. Po tomhle vysvětlení jsem se nad tím ještě zamýšlel a zdá se mi, že mi ve skutečnosti vadí to, že mapa vpravo strašně přitahuje můj zrak a musím věnovat velké úsilí tomu, abych udržel pozornost na sloupci textu.
Zkusil jsem si pomocí css přehodit text doprava (#content {float:right;}) a subjektivně mi to přišlo výrazně lepší.
Nejsem si jistý, proč to tak mám (vlevo mají text i Google maps), ale nejspíš to bude proto, že mám tendenci postupovat zleva doprava. Mapu mám jako výchozí bod a když mě na ní nějaký placemark zaujme, tak si pak o něm chci číst víc a to hledám vpravo.
U Google maps to mám obráceně, protože tam se vlevo dívám, co že to našel a pak hledám, kde je to na mapě.
Osobně bych ocenil možnost, si ten sloupec hodit vpravo ;-) Tolik mé proudy vědomí...
Mimochodem, nevím, jak je ta recenze stará, ale já jsem si stránky restaurace našel a denní menu tam (na rozdíl od informace ze vzpomínané recenze) je: http://www.restaurantolse.cz/en/daily-menu.html
Podle informací ze stránek restaurace se tam točí následující piva:
0,5 l Pilsner Urquell 12°
33,-
0,3 l Pilsner Urquell 12° 20,-
0,4 l Master dark special 18° 32,-
0,5 l Porter 24,-
0,3 l
Porter 15,-
0,5 l Black and Tan beer 29,-
0,3 l Black and Tan beer 18,-
Žádného Kozla tam nevidím. Je na vině recenze (resp. její neaktuálnost), nebo oficiální stránky lžou? Proč "objektivní recenze" nehodnotí i internetovou prezentaci restaurace nebo na ni neobsahuje alespoň odkaz? Podle mě i proto, že redakční systém s tím nepočítá, recenze nejsou strukturované, ale psané volnou formou (kromě názvu a 3 hodnotících kritérií, na které tam zjevně budou políčka v zadávacím formuláři).
Případů, kdy bude u jednoho podniku jediná recenze, bude postupně ubývat. Cílem je dodat ke každému podniku víc hlasů, které dostanou podnik do správné perspektivy. Zkuste si projet podniky, které už mají více recenzí (extrémní příklad je třeba Lokál, Na Kopci), tam už to vypadá lépe a obraz o podniku je kompletní. ;)
Na kvalitu recenzí máme hlavní mechanismus v podobě zpětné vazby a karmy. Z toho jak systém funguje v prvních dnech provozu, zatím filtrování nekvalitních textů funguje - recenze, které překročí určitou minimální hranici karmy, se samy vyřazují a jejich vliv na hodnocení je tím eliminován.
Pro naše Scukaře máme taky připravený dlouhodobý vzdělávací program, který by je měl posunout dále (samozřejmě pokud budou chtít). Kvalitu textů bereme vážně a budeme je neustále zvyšovat. Určitě se nechceme schovávat za hodnocení bez textové části pouze s hlasováním s čísly.
Chceme taky, aby se návštěvníci také postupně seznamovali s oblíbenými Scukaři, jejichž styl jim sedí a ty sledovali podrobněji. ;)
Lojzo, technický problém by to samozřejmě nebyl, v takovém počínání ale nevidíme smysl.
K čemu vám bude seznam špatných restaurací, které si vyjedete před cestou na výlet? ;) Abyste je mohl obcházet obloukem, nebo se na vlastní kůži přesvědčit, jestli je to tam opravdu vaří tak strašně? ;)
Berte Scuk jako jednoduchou službu, která vám zprostředkovává tipy na místa, kde se dobře jí nebo nakupuje. Nic víc, nic míň.
Negativních recenzí na špatná místa jsem napsal hromadu a nikdy z toho žádný užitek nebyl. Naopak, recenze na dobrá místa jsou největší "držáky" - mají skutečnou hodnotu.
Dekuji za pozitivni zpravu o duvodech vzniku SCUK, proto jsem pledoval za ten vetsi benchmark, abych vedel, jak si hodnoceni pro sebe upravit ;-).
Ale souhlasim s nazorem vyse, ze "zadna informace" je zcela rozdilny stav od hodnoceni "mizerie" a je vhodne mit v mape vsechno, vcetne tech, co neprosly alespon s malou kytickou. Proste pokud mi nekdo, s jehoz vkusem se zcela mijim, nedoporuci restauraci/podnik, neni to pro me duvod tam nejit. Stejne tak pozitivni informace od tehoz cloveka neznamena doporuceni. Kdyz mi milovnik ryb doporuci rybarnu, tak to ignoruji, kdyz ryby nejim. Ale kdyz moje temer vegetarianska kamaradka pohanela jisty podnik kvuli premire masa a tezkych vin v jidelnicku, hned jsem tam bezel s jazykem na veste...
Palec nahoru za filtrovani podle nekurackeho podniku. Tohle mi hodne chybi v google places, tam se sice krasne zobrazi seznam restauraci v okoli, ale kriterium, ze zajdeme nekam kde se nekouri vylouci 99% z nich, jen to neni jak poznat.
Kdyz se bavime o predstavovani startupu, zcela mi v clanku chybi podstatne informace, priklad:
- struktura - kdo je majitel, Martin Kuciel? Firma? Mall? Jaky s nim maji vztah, ciste sponsor nebo podil na kapitalu?
- plany - kolik investoval, kolik vydela pristi rok, prip. i navstevnost
- model - z ceho budou zit???
Zkratka vic poodkryt, co je za firmou a hlavne psat o financich
No pár věcí k vychytání tam ještě asi bude. Mě se třeba ve firefoxu 3.5.8 nezobrazuje na stránce http://www.scuk.cz/katalog/ryby/praha-stredocesky/ skrolovátko, takže vidím jen horní část stránky. Zřejmě to je tím, že stránka má body class template_map, který pomocí overflow: hidden skrolovátko zruší...
K čemu mi bude? Samozřejmě abych věděl, čemu se vyhnout. Upřímně nechápu, čemu se divíte. Osobně mě zajímají i negativní recenze, protože ty kolikrát řeknou víc než pozitivní a člověk díky nim nešlápne do ho...
Je hezké, že mi to doporučí tipy na místa, kde se dobře jí nebo pije. Jenže někdy může nastat situace, kdy nic takového doporučeníhodného nebude dostupné a pak budu muset vybrat nejmenší zlo. Tam mi Scuk k ničemu nebude a přitom nic nebrání tomu, aby byl.
Jak posuzujete užitek recenze?
Skutečnou hodnotu má aktuální pravdivá recenze, ať už je jakákoliv. A když už je negativní recenze napsaná, nevidím důvod jí tutlat. To bych chápal u papírového průvodce, kde jste omezeni rozsahem a nelze tam sepsat všechno.
Start možná úspěšný je, úspěch projektu ale nebudeme za pár měsíců/let hodnotit podle úspěchu startu. Já se domnívám, že tento koncept tak jak je postaven nepřežije a dokonce již dnes jsou na českém netu lepší služby k danému účelu.
No a OS je samozřejmě GNU/Linux, to je taková ta divná sorta lidí, kterým věčně něco nefunguje :-) Jak tak koukám, tak je to všechno o cookies, když je zapnu, tak leccos začne zázračně fungovat.
V tom to nebude, protože když po špatné zkušenosti napíšu negativní recenzi na podnik, kterej má jinak hodnocení vysoký, tahle recenze se na scuku objeví. Zrovna tak když se podnik zlepší a dostane se mezi zobrazovaný až po čase, objeví se s tím i počáteční recenze z doby, kdy nestál za to. Takže každá recenze se za určitých okolností veřejně objevit může. A že by panu C, chyběla odvaha zveřejnit něco kritickýho? Zkuste si přečíst třeba http://www.cuketka.cz/?p=3429 a uvidíte...
no jiste, jedna negativni recenze se ve vysokym hodnoceni ztrati. takove najdete i na Pohlreichuv podnik :) ale chtit primarne pred nejakym podnikem varovat, to uz je o necem jinem. a ten odkaz? no to je fakt vrchol odvahy...
Tady bych se hádal. Vaří z dobrých surovin, ne polotovarů, vaří dobře. Velká porce je pro mne side efekt. Fakt je, že dobré suroviny neobnášejí proleželé hovězí za 900 Kč / kg, ale normální, což se projeví právě v té ceně.
rozhodně hodnotím výše, než třeba tu Olivu, kde mi na těch vyhlášených těstovinách, v mém případě špagetách, nechali vodu. Což mi přijde až moc inovativní.
Filtrovani se pry pripravuje, komentare system umi. Radsi budu mit na vyber vic moznosti nez tech slabych pet co nabizi Scuk. Tam mi unikne dobra hospoda "za rohem" jen proto, ze se k ni recenzenti jeste nepropracovali.
Jdeme jednoznačně jinou cestou a taky si myslíme, že náš přístup ocení velká část lidí, kterým dosavadní katalogy nevyhovují. V době opravdu propracovaných katalogů od velkých hráčů se soustředíme na to, co je podstatné - lokální, autentické, relevantní (zkrátka lidské) zkušenosti. Z těch dáváme dohromady skutečně použitelného průvodce. ;)
Ke konkrétním českým průvodcům se tady nebudu vyjadřovat ;)
Ale jejich obsah znám a právě jejich zoufalý stav nás k založení Scuku motivoval. Konkrétně pražské restaurace mám hodně nachozené a tím myslím aktuální stav a reální návštěvy - ne dojmy. Největší problém průvodců u nás je, že se neustále papouškujou "osvědčená" místa, bez jakékoliv reflexe skutečného stavu. 2/3 jsou ve skutečnosti balast nebo místa žijící ze své pověsti z 90. let. Takové podniky na Scuku opravdu nechceme. Scuk prostě není telefonní seznam profláklých míst u nás, ale mapa dobrých míst, kam se zrovna chodí. ;)
Stejně tak jsme nechtěli uměle tlačit katalog k automatickému 100% pokrytí v den spuštění. Chceme aby uživatelé byli přitom, když se tvoří. Dosavadní podobu Scuku má na svědomí pár desítek "testerů" z neveřejné fáze. Počkejte na konec roku, kdy se počet Scukařů znásobí a budeme mít první čísla. ;) (jen pro perspektivu mrkněte na srovnání veřejné a neveřejné mapy na blogu http://blog.scuk.cz/post/880786238/vzedmuti-po-odpalu)
Co se týče osobních preferencí - na Scuku si hodně potrpíme na profily našich Scukařů, zkuste si je rozkliknout. Můžete si tak najít svoje oblíbence, přesně jak říkáte a těch se držet. Tenhle individuální aspekt Scuku budeme časem ještě posilovat. Naopak průměry a čísla se snažíme tlumit, upřednostňujeme zkušenosti Scukařů vyjádřené v dobrých textech.
Je mi to jasné v čem vás tohle dráždí, ale tohle je prostě jádro filosofie, která za Scukem stojí. Tohle přitom není vůbec nová věc - jsem rád, že jste zmínil ty průvodce tištěné. U těch silných a prestižních stojí právě jasné vymezení na pozitivní selekci za jejich úspěchem a určitě to není množstvím papíru. U nás jsme si bohužel u průvodců zvykli na velké množství balastu a ten my prostě na Scuk nepustíme. Už za samotnou přítomností nebo nepřítomností podniku na Scuku vidíme hodnotnou informaci.
Zkuste tomuhle přístupu dát šanci. ;) Já mu věřím a myslím si, že s postupným rozvíjením pokrytí našeho katalogu budou jeho přínosy zřetelnější než teď - úplně na startu.
Negativní recenze netutláme, na Scuku plní zásadní roli v tom, že s nimi pracují všichni Scukaři v komunitě. Na základě nich dochází k výměně informací, vyvolávají nové návštěvy, potvrzení anebo naopak vyvrácení novými recenzemi. Opět - Scuk je živý organismus, nechejme ho chvilku růst, uvidíte, že s plnou mapou to bude vypadat o dost jinak. ;)
No vidíte, filtrování v Hospodách v Brně se připravuje a další hospody na Scuku se také připravují.
Prakticky jedinou slabinou Scuku - a v tom s vámi souhlasím - je to malé množství podniků, což se záhy prudce zlepší, protože pokud vím, tak se hlásí desítky recenzentů z "nepokrytých" oblastí, takže už brzy se mapa pokryje dalšími podniky.
S těmi možnostmi - no já to zkrátka vidím jinak. Ano, je možné, že mi prozatím unikne dobrá hospoda, ale na druhou stranu se mi nestane, že bych třeba rodinu nebo kamarády vzal do údajně dobré hospody a pak z toho bylo velké zklamání, protože tu dobrou recenzi si napsal sám majitel. Což bohužel může být případem Hospod v Brně - zdánlivě nezávislý komentář může napsat majitel hospody. A nebo někdo, kdo se pohádá s pinglem z určitého podniku, pak napíše záporné hodnocení podniku, aby se pomstil. Takový systém je pro mě nedůvěryhodný, i když to tvůrce mohl zamýšlet sebelépe. Není tam ochrana proti zneužití.
Scuk má v tomhle směru velmi přísná pravidla na toho, koho k hodnocení pustí.
Tak toto mi přijde jako jedna z klíčových funkcí, kterou jsem v článku neviděl, totiž "nedoporučení" podniku, byť velmi decentní. Tedy na rozdíl třeba toho co psal(a) výše Kytka, tedy že hospoda nezaujala, a tak se na ní... Jde totiž o to, že kdyby tam byly jen doporučované podniky, tak pokud něco nenajdu, tak nevím, jestli je to dobrý podnik, kde hodnotitelé nebyli, nebo jestli to je Žloutenka. I když ta informace vlastně je k dispozici. Takže prosím co nejvíce podniků, a držím palce!
jojo je to jen muj prvni dojem co me prastilo do oci, ze primarne je preci ten web o textu te recenze, ne o posouvani google mapy :) cili sice je super ze mapa je velka a snadno najdu recenze v lokalite co me zajima, ale cist je pak uz neni tak komfortni :) jinak projekt se mi libi a urcite se obcas mrknu co je noveho :)
Jestli ono to nebude tim, ze zverejnit a stat si za negativni recenci, to chce trochu vetsi gule nez psat pochvaly (kvuli tem vas nikdo zalovat nebude :)
Mě nic nedráždí a není to nic osobního. Jen jsem napsal své výtky, proč je pro mě a možná i pro jiné tato služba v tuto chvíli nepoužitelná. A než bude síť doporučených podniků dostatečně kvalitní, aby vykompenzovala nezobrazování nedoporučovaných podniků, tak nejspíš zapomenu, že nějaká taková služba existuje.
btw k tomu aby se nepřítomnost na Scuku dala považovat za hodnotnou informaci máte imho ještě hodně daleko.
Lepší projekt? Inu, každému, co jeho jest. Poraďte mi, jak na tom brněnském webu najdu během několika málo minut hospodu, kde se skvěle vaří a je tam velmi příjemný personál.
Je vidět, že jste základní myšlenku Scuku neobjevil. Tedy ne "udělat katalog, ve kterém budou všechny hospody na světě", ale katalog podniků, které recenzenti osobně navštívili a objektivně ohodnotili.
K čemu je mi seznam stovek brněnských hospod, když nemám šanci poznat, která je opravdu kvalitní? K čemu je mi seznam, do kterého si může svůj podnik vložit každý hejhula, co má stánek s lángoši? A když už jsme u toho projektu Hospod v Brně - můžu si vyfiltrovat podniky, které mají salónek a zároveň se v nich podává snídaně? Bohužel, jak já to vidím, i ty Hospody v Brně jsou dalším z nedotažených projektů, které začaly jako dobrá myšlenka, ale nakonec je z nich nicneříkající katalog.
Proto vítám Scuk, který přede mnou schová podniky, co nestojí za návštěvu a u těch, které neschová, se přesně dočtu, jak to v nich probíhá, co je na nich úžasného a dokonce můžu i srovnávat několik recenzí různých lidí.
Dobry den, zajimalo by me jak funguje vytvoreni takoveho nebo podobneho clanku na Lupe ? Je treba oslovit autora clanku a predstavit mu svuj projekt nebo se jedna o vicemene placeny clanek na prani ? Pokud bych mel projekt minimalne stejne zajimavy jako je tento Scuk, co muzu udelat proto, aby se zde objevil jako tato recenze ?
Tak jsem se chtěl podívat na Hradec Králové. Podle mapy je tam jediný podnik, no a když jsem chtěl rozkliknout jeho detail tak se to celé zacyklilo. Stále se to načítá znova a znova...
Takže opravdu povedený startup, web sice nefunguje ale hlavně že máme fotky s našimi velkými písmeny z loga ;-)
Web jakz takz funguje jen v IE (ale i tam jsem nakonec proces musel natvrdo shodit)... Takze marketingove dobre udelany startup, obsah dat zajimavy, technicke provedeni tristni (pokud ne primo exemplarne spatne provedene) Coz me v recenzi dost chybi a povazuji to za zasadni chybu recenzenta.