Hlavní navigace

Vlákno názorů k článku Search engine marketing v zóně .cz od Jarek Jesenský - Byl u mne dealer firmy zastupující komerční aktivity...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 2. 9. 2002 8:55

    Jarek Jesenský (neregistrovaný)
    Byl u mne dealer firmy zastupující komerční aktivity Seznam.cz a nabídl naší firmě prý nejvhodnější slovo "mobily". Jen díky tomu že jsem ho dotlačil k předvedení statistik slova "mobil" jsem zjistil, že jednotné číslo je používáno více než 3x oproti množnému!
    Měl jste vidět, jak se ten dealer tvářil překvapeně - nevěděl jsem jestli je tak šikovný a přetvařuje se, nebo tak hloupý, že nemá seznam nejpoužívanějších slov v oborech, kde v článku zmíněný produkt nabízí.
    Z hlediska obchodníka se mi tento způsob upřednosťování pochopitelně zamlouvá, ale co chudáci nezkušení návštěvníci Internetu? Ty v životě nenapadne, že si neklikli na web nejlepší nebo nejnavštěvovanější v daném oboru (dle pozice ve vyhledávači nebo nekorektního slůvka "Doporučujeme"), ale na někoho kdo má dost peněz na to si příslušné pozice předplatit.
  • 2. 9. 2002 12:34

    Petr Samcenko (neregistrovaný)
    Ale no tak, a jaky je rozdil mezi tim, kdyz si to nekdo zaplati a kdyz nekdo "umi umistit odkaz" - vid ani tam neznamena, ze ten web (prodejce) bude nejlepsi - spise naopak si myslim, ze "zaplaceni" je RELEVANTNEJSI! - kdyz budu prodavat housky, tak asi nebudu umet stranku optimalizovat tak, aby byl muj obchod jako prvni ve vyhledavacich! (a presto muzu pect ty nejchutnejsi a nejlepsi housky v cele republice!)
  • 2. 9. 2002 13:25

    Jarek Jesenský (neregistrovaný)
    Ano, také máte bohužel pravdu, takové objednání si této služby (zoptimalizování webu pro vyhledávače) u odborne firmy může být dokonce dražší než zvýhodnění na portále, takže pořád platí že peníze jsou to nejdůležitější :-(
    A malý pekař výborných housek tak navždy zůstane malým, protože maká od rána do večera a nemá čas se sám hrabat v PC nebo na Internetu. Protože je také slušný živnostník a hodný na místní lidi, nasadil přimeřené ceny a na žádného internetového specialistu si nikdy nevydělá ...
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).