aby lidé neutíkali k satelitu.... pozdě, nejvíce lukrativní zakazníci odejdou protože v DVB-T nebude to co chtějí. To že se postaví sítě a napní odpadním obsahem nic nezmůže.
Nedávno jsem četl jak brečí televize, že nemají zakazníky které chtějí(potřebují), pro inzerenty je prý zajímavá skupina dejme to mu 15-30let bez rozdílu pohlaví , bohužel pruměrným divákem v ČR je prý žena ve věku 50. takže..... je to ladutí píseň zemských TV?
Myslim, ze cilova skupina zeny 50 let je take extremne zajimava. Navic nebyva tak preletava (kdyz uz se chytne, diva se na tu blbost az do konce) a od televize malokdy utika do divadel, kin ci hospod :).
Jenže ta skupina nemá peníze pro ty kteří si tam dávájí reklamu. V těch novinách to bylo velice obšírně řešeno , prostě společensky taktně blabla okecáno a hnusně stručně ...o zákazníky není zájem je zájem o jejich peníze..
Naco bude reklamní agentůře, že na to "stará blašková a franta vodvedle" kouká když nejsou cílovou skupinu.
Zeny 50+ (a dokonce i 60+) maji penez, to byste se divil. A hlavne jsou vyrazne ovlivnitelnejsi reklamou nez ta skupina 15-30.
Cilovou skupinou je v podstate uplne kazdy, kazdy musi neco kupovat. A o to, jestli si "franta vodvedle" koupi branik nebo gambace a stara blazkova vizir nebo ariel, se vede zatracene tezky souboj. Jiste, pokud berete produkty typu mobil nebo auto, asi se v telenovelach nechytnete, ale je porad jeste spousta jinych produktu pro ty vhodne cilove skupiny, nemyslite?
Mimochodem, delat reklamu na auto v televizi jsou podle meho soukromeho nazoru skoro vyhozene penize. Mozna jeste na nejaka ultra levna (akcni, pro siroke masy), ale jinak to patri spis do casopisu (krome panskych magazinu i do specialu o pocitacich ci elektronice, atd.). Inzerent musi predevsim myslet.
Možná brečí televize, ale přání a skutečnost neovlivní u mladých asi žádný druh pořadu, žádná stanice, ani když se bude vysílat z vesmíru. Čili labutí píseň všech TV. Lukrativní zákazníci neodcházejí od TV k její satelitní formě, ale k úplně jinému druhu zábavy a povyražení. A je to možná obecně vlastně dobře. K aktivní činnosti totiž TV nikoho nenutí, kromě volání na drahá telefonní čísla. Naopak za potěšující považuji, že značná část diváků by si raději nechala zvýšit koncesionářské poplatky při skutečném zrušení reklam. Smůlu potom budou mít ty komerční TV, které své reklamní bloky mají přerušované krátkými ukázkami z filmů nebo seriálů.