Hlavní navigace

Vlákno názorů k článku Senzory Martina Malého: Když není zákazníkem geek, ale obyčejný člověk od fd - A skoncite presne v okamziku, kdy chcete udelat...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 18. 1. 2017 9:30

    fd (neregistrovaný)

    A skoncite presne v okamziku, kdy chcete udelat zcela beznou vec, kterou ale inzenyri u Applu jaksi neimplementovali. Treba to, ze si do sveho zarizeni chcete nejak primitivne jednoduse ulozit soubor.

  • 18. 1. 2017 9:00

    lzw (neregistrovaný)

    Jako příklad kvalitně zmáknutého onboardingu a designu bych s klidným svědomím uvedl produkty Apple (No flame)
    Chcete browsit po internetu, poslouchat muziku na svém domácím audiosystému i na cestách a k tomu mailovat, browsit, tj to po čem touží a používá 90 procent spotřebitelů?
    Kupte si Apple wifi router, Ipad/Mac(book), iPhone. Do zad wifi nacvaknete ethernet, a audiokabel do domácího audia. Zadáte/vytvoříte jeden uživatelský účet a můžete vesele posluchat muziku z iTunes, jak doma z PC/Tabletu, tak na cestách z telefonu. Pokud si k routeru připojíte disk, máte to i s automatickými zálohami.
    Ne o moc složitější než rozchodit rychlovarnou konvici, řekl bych že snadnější než nastavit a spustit čínskou mikrovlnku.
    Apple není vůbec levný, ale může si to dovolit, protože díky tomuto přístupu má skvělou úroveň spokojenosti zákazníka, ono to totiž prostě funguje, v 98 procentech případů na první dobrou.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).